«تانکرهای متخلف تخلیه کننده فاضلاب های چاههای جذبی نهاوند زیر تیغ قانون»

مجلس انقلابی و خادم‌ملت گره‌گشای دستگاه اجرایی است

اهدا ۲ سری جهیزیه به نوعروسان نهاوندی به مناسبت دهه بسیج سازندگی

نبود پارکینگ در مرکز شهر نهاوند سبب پارک های نامنظم و غیر قانونی شده است

بانک ها برای حل مشکلات پروژه مسکن نهاوند کم کاری نکنند

دستگیری سارقان دینام کولر با ۱۶ فقره سرقت در نهاوند

دستگیری سه نفر سارق باغات در نهاوند

شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

  • کد خبر : 21831

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند، گفت: اجازه دخالت به هیچ شخصی در رابطه با انتصابات نهاوند را نمی دهیم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،ضرغام احمدوند در اولین جلسه شورای اداری در سال جدید ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان بر ضرورت عمل به منویات و فرمایشات نوروزی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

احمدوند اظهار داشت : مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید برای تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شد، مدیریت خود را نشان دهند و انقلابی و جهادی موضوع معیشت و ایجاد اشتغال در شهرستان را جدی پیگیری کنند.

احمدوند تاکید کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش کشاورزی ، دامپروری ، صنعت و گردشگری در این شهرستان وجود دارد که هر اندازه می‌توانیم باید زیرساخت‌های این حوزه را تقویت کنیم.

احمدوند با بیان اینکه بحث ساماندهی نهر شعبان جدی است و بخش عمده ی بحران آب و نارضایتی ها در شهرستان مربوط به نهر شعبان و آب کشاورزی است بر حل مشکل و مدیریت این بحران از هم اکنون و پیش از شروع فصل آبیاری تاکید کرد.

وی با قدردانی از ستاد اجرایی خدمات سفر، ستاد تنظیم بازار و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی گفت: نوروز امسال را با تلاش‌های صورت گرفته و کمترین حاشیه و مشکلات به پایان رساندیم.

احمدوند با تاکید بر تعیین تکلیف سرپرستی ادارات شهرستان اظهار داشت: تغییر مدیران ادارات وظیفه دولت است و اجازه دخالت به هیچ شخصی را در این رابطه نمی دهیم.

فرماندار نهاوند در پایان به دیدار چهره به چهره با مردم برای حل مشکلات تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی موظفند پاسخگو مردم بوده و همچنین ارتباط با اصحاب رسانه را نیز بعنوان یک فرصت خوب و بر مبنای جهاد تبیین جدی بگیرند.

وی گفت: ۱۲۰ هزار گردشگر از جاذبه های شهرستان بازدید کردند و با وجود کاهش۳۶ درصدی تصادفات در شهرستان هم موضوع خاصی رخ نداد اگر چه برخی محورها انتظار می رفت خط کشی و ایمن شوند. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش