دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 21824

صدای نهاوند:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند، گفت: در ایام نوروز امسال 590 مسافر نوروزی در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نهاوند اسکان داده شدند.

محمدحسین دارایی، در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، گفت: از ابتدای شروع به فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نهاوند، جمعاً تعداد ۵۹۰ مسافر فرهنگی و مسافرینی از سایر اقشار جامعه، در قالب ۱۳۸ خانوار، در مدارس محل اسکان و مرکز خانه معلم، پذیرش شده اند.

وی افزود: از این تعداد مسافر پذیرش شده، تعداد ۴۸ خانوار (۲۰۶ نفر) در مرکز خانه‌ی معلم و ۹۰ خانوار (۳۸۴ نفر) در مدارس اسکان ما خدمات رفاهی دریافت نموده اند.

دارایی خاطرنشان کرد: از کل تعداد مسافران پذیرش شده در ستاد اسکان آموزش وپرورش نهاوند، تعداد ۴۶۰ مسافر (۱۰۶ خانوار) فرهنگی و ۱۳۰ مسافر (۳۲ خانوار) از سایر اقشار جامعه بوده اند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با بیان این که طبق نظرسنجی های به عمل آمده، اکثر مسافران از خدمات دریافتی رضایت کامل داشته اند، گفت: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان نهاوند تلاش کرده است تا از امکانات موجود، حداکثر استفاده و بهره‌برداری را جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی به عمل آورد، که جای دارد از تمامی دست‌اندرکاران این ستاد تقدیر و تشکر به عمل آید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش