جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21810

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: در موضوع عفاف و حجاب باید کار حساب شده انجام شود چون دشمنان در این زمینه برای ایجاد اختلاف نقشه دارند و وظیفه ما در بحث حجاب فقط نصیحت و تذکر لسانی است.

به گزارش خبرنگار صدا ی نهاوند، حجت الاسلام  عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: صهیونیست ها به ذلت افتاده اند و مقاومت روز به روز در حال قوی شدن است و به یاری خدا این رژیم از بین خواهد رفت.

وی اظهار داشت: امروز وضعیت صهیونیست ها را می بینیم که در داخل چه مشکلاتی دارند و این اختلافات و درگیری ها انشاالله به نابودی آنها منجر می شود.

امام جمعه نهاوند با اشاره به نزدیک شدن به شبهای قدر بیان کرد: بهترین کار در ماه رمضان و شبهای قدر دعا و تحول مثبت در کار و رفتار همه ما است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: هدف دشمنان ایجاد ناامیدی و اختلاف در کشور است و هرکاری توانستند کردند از تحریم و فتنه و دشمنی تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرند.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: دشمنان نمی خواهند ایران قوی شود و به الگویی برای کشورهای مسلمان تبدیل شود و در این راه هرکاری توانستند و می توانند انجام‌ می دهند.

امام جمعه نهاوند گفت: امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت کرده که نمونه آن را در عرصه های دفاعی و هسته ای می توانیم ببینیم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها بیان داشت: دشمن به وسیله حجاب می خواهد اختلاف ایجاد کند و باید همه دستگاه های مربوطه منسجم عمل کنند و وظیفه ما فقط تذکر لسانی و نصیحت و موعظه است. 

حجت الاسلام مغیثی در پایان گفت: حجاب جز واجبات و ضروریات دین ما است و باید مراقب باشیم و کار حساب شده انجام دهیم تا دستاویزی برای دشمنان ایجاد نکنیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش