سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 21791

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: کنترل تورم و رونق تولید باعث حل مشکلات کشور می شود.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: ماه رمضان برکات زیادی دارد و باید از این فرصت برای ارتباط با خدا و بخشش گناهان استفاده شود.

وی اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرمودند؛ تحول و احسن حال در گرو این است که خودمان عمل کنیم که این عمل به واجبات و انجام وظایف سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: تورم یک فساد در اقتصاد کشور است که باید کنترل شود و با رونق و افزایش تولید بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

وی ادامه داد: صرفه جویی در مصرف و دوری از تجمل گرایی نیز از دیگر موارد مهمی بود که در بیانات رهبر معظم انقلاب بیان شد و باید به این موارد توجه و عمل شود.

حجت الاسلام مغیثی گفت: باید به نقاط ضعف و قوت با هم توجه کنیم و عادلانه قضاوت کنیم و واقعا وقتی مقایسه می کنیم، می بینیم که واقعا پیشرفت کرده ایم و در هر عرصه ای که وجود دارد پیشرفت کرده ایم.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: با وجود همه پیشرفت ها نقاط ضعفی هم داریم ولی امید به آینده یک واقعیت است و باید همواره امید داشته باشیم و به فکر حل مشکلات باشیم.

وی ادامه داد: در بخش های مختلف دفاعی، هسته ای، علمی و فناوری بسیار پیشرفت کرده ایم و همه این پیشرفت ها با وجود فتنه ها و تحریم ها و تهدیدها انجام شده است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: ایمان مردم و باور مردم به انقلاب باعث پیروزی و تداوم حرکت انقلاب شده است و خداوند هم در این مسیر یاری کرده است.

امام جمعه نهاوند افزود: در ماه رمضان نباید مساجد بسته باشند و نمازهای روزانه و تلاوت قرآن و بیان احکام توسط روحانیون انجام شود و مساجد در ایام ماه رمضان باید کاملا فعال باشند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش