جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21743

صدای نهاوند:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوندگفت: ۷ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر، تجهیز و بازسازی مجموعه ورزشی آیت الله علیمرادیان نهاوند اختصاص یافت.

سلیمان جوانمردی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، گفت:با توجه به پیگیری های بعمل آمده و حمایت مسئولین ارشد استان و شهرستان واگذاری مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان نهاوند به اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند به زودی انجام می پذیرد.

 جوانمردی بیان کرد: طی سالیان اخیر به علت تخریب و سرقت برخی از تجهیزات و زیر ساختهای مجموعه ورزشی علیمرادیان استخر و خوابگاه این مجموعه قابل استفاده نمی باشد.

جوانمردی افزود:طی بازدیدهای بعمل آمده توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان، نماینده و فرماندار شهرستان و همچنین مسئولین سازمان برنامه و بودجه استان از این مجموعه بزرگ ورزشی مبلغ هفت میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر و بازسازی مجموعه بصورت اوراق اختصاص یافته و با عنایت به اینکه اعتبار تخصیصی به استادیوم ورزشی علیمرادیان از محل اعتبارات توازن استانی بصورت اوراق تخصیص یافته است نماینده مردم نهاوند در حال رایزنی، پیگیری و مکاتبه با سازمان برنامه و بودجه کشور جهت تبدیل اسناد اوراق به وجه نقد می باشند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش