سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 21688

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن مقاومت در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام مغیثی در خطبه های نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: ۲۲بهمن روز بروز حاکمیت ولایت وفقیه مانند غدیر خم است و روز وحدت و بصیرت مردم ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: دشمنان در طول این سال ها هرکاری خواستند کردند ولی دیدند مردم دست از ولایت نمی کشند و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: جشن های سالگرد پیروزی انقلاب مانند خود انقلاب پدیده نوظهور و بی نظیری است و در این ایام هم جشن ها و برنامه های متنوعی برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن هرساله با حضور پرشور‌ مردم مایه یاس دشمنان و مایه امید دوستداران انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمنان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هراس دارند و این حضور نشان دهنده وحدت و انسجام مردم است.

امام جمعه نهاوند افزود: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و مقاومت در برابر تهدیدات و دشمنان است‌ و مردم فردا باز هم حماسه ای دیگر خلق می کنند.

وی اظهار داشت: در زمان قبل از انقلاب کشور به صورت کامل در اختیار آمریکایی ها و کاملا وابسته به آنها و صهیونیست‌ها بود ولی بعد از پیروزی انقلاب، کشور مستقل و در صف اول مبارزه با استکبار قرار دارد.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب پیشرفت کرده ایم و در هر عرصه ای که می بینیم نسبت به قبل از انقلاب بسیار پیشرفت کرده ایم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به عفو عمومی رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: عده ای در این حوادث فریب خوردند و بعد هم پشیمان شدند و رهبر با عفو پدرانه خود تدبیر حکیمانه ای داشتند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: رونمایی ارتش از پایگاه زیرزمینی در عمق صدها متری زمین باعث ناامیدی دشمنان می شود و قدرت دفاعی ما را نشان می دهد.

وی در پایان گفت: اگر قدرت دفاعی نداشته باشیم دشمنان به ما امان نمی دهند ولی امروز قدرت بازدارندگی بالایی داریم که پیام این قدرت را دشمن به خوبی می داند. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش