جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21666

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند"، از دستگيري 2 سارق حرفه اي دينام کولر و کشف 17 فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ ذبیح اله درویشی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دینام کولر در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

️وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، ۲ سارق حرفه ای را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات دستگیر کردند.

️سرهنگ درویشی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی صورت گرفته، به ارتکاب ۱۷ فقره سرقت دینام کولر و انواع لوازم ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.

️فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به این که پرونده قضائی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی در حال پیگیری و انجام است، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و عدم استفاده از کولرهای آبی، لازم است شهروندان عزیز دینام کولرهای آبی خود را از روی پشت بام جمع آوری و تا شروع فصل گرما در سال آینده و استفاده مجدد در داخل منزل و یا انباری نگهداری کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش