سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 21656

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند، گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر ۸۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۵ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان،در نهاوند افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند در جمع خبرنگاران بیان داشت: دهه فجر یاد آور ظهور یک انقلاب بزرگ و به نوعی یکی از بزرگترین وقایع قرن بود که با درایت و بزرگی که حضرت امام خمینی(ره) داشتند توانستند در مقابل دسیسه های دشمن و گروهک های ضد انقلاب ایستادگی کنند و ثمره آنرا برای آیندگان پابرجا نگاه دارند.

وی افزود: در طول این ۴۴ سال هدف دشمن موضوعات مختلف بوده است ولی دو موضوع خیلی مهم در راس آنهاست، یکی خدشه وارد کردن به حقایق انقلاب بوده ودیگری بحث نفوذ هست که حضرت آقا به مراتب به آن اشاره کرده است.

وی خاطر نشان کرد:در طول ۴۴ امین سالگرد دهه مبارک فجر امسال ۸۰ طرح کشاورزی، آموزشی، خدماتی و عمرانی با اعتبار بیش از ۲۰۵ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند کلنگ زنی و افتتاح می شود.

فرماندار نهاوند گفت:جهاد تبیین یکی از موارد مهمی است که میباست در ایام دهه فجر پر رنگ تر باشد حفظ و حراست از مبانی و ارزش های اسلامی از وظایف عمده ماست، اطلاع رسانی دستاوردهای شاخص نظام و پیشرفتهای که در زمینه های علمی، پزشکی و فناوری های بدست امده در کشور برای همگان روشن و شفاف سازی شود.

وی تصریح کرد:در دهه فجر امسال حدود ۲۴ جلسه برگزار شد و کمیته های ۲۲ گانه تشکیل شده اند،در دهه فجر امسال پروژه های بهداشت و درمان، شهرداری ، آموزش و پرورش ،آب و فاضلاب، راهداری ، کمیته امداد، و دیگر ادارات شهرستان راه اندازی و کلنگ زنی خواهند شد.

احمدوند گفت: در این دهه ۶۵ طرح افتتاح و ۱۵ طرح کلنگ زنی می شود و در بحث اعتبارات ریاست جمهوری هم اعتبار شهرستان به ۹۲۷ میلیارد تومان ارتقا یافت.

فرماندار نهاوند در خاتمه نقش رسانه ها را در ایام یوم الله دهه فجر پر رنگ دانست و گفت: اصحاب رسانه شهرستان میتواند با آگاهی بخشی در جامعه در بین نسل جوان امروزی نقش پررنگی  ایفا کنند و همچنین در اطلاع رسانی از دستاوردهای نظام میتوان یک انقلاب رسانه ای بوجود آورند. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش