مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 21632

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند، گفت: لازم است علاوه بر اقداماتی که در سطح مدیریتی برای مصرف بهینه گاز انجام شده ، مردم فهیم نیز همچون گذشته همکاری لازم را برای کاهش مصرف انرژی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان نهاوند به ریاست فرماندار و با حضور معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ، بخشداران و اعضای ستاد در سالن فرمانداری برگزار شد.

فرماندار نهاوند، در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات دستگاهها و سازمانهای عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران گفت: در بحث مدیریت بحران ، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی بالاخص دستگاه هایی که کانون بحران هستند می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی و امکانات خود را در اختیار ستاد بحران شهرستان قرار دهند.

ضرغام احمدوند تصریح کرد: پاکسازی مسیل ها و رودخانه ها، تامین و ذخیره سازی انرژی، ساماندهی خودروها، ندادن مجوز برای حفاری غیر مجاز در زمستان، جمع آوری نخاله در سطح شهر و روستا و رفع خطر از برخی ساختمان ها از اقدامات پیشگیرانه کاهش خسارت در زمان بحران است.

وی همچنین در این جلسه نسبت به رفع هرگونه قطعی احتمالی برق ، رفع قطعی تلفن ، تدابیر لازم در خصوص آب گرفتگی معابر ، امداد رسانی توسط فوریت های پزشکی ،هلال احمر و کلیه نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی تاکید کرد و گفت: ما باید با یکدیگر تعامل وهمکاری داشته باشیم تا در هنگام بروز حوادث بتوانیم در کم ترین زمان ممکن بحران را مدیریت نماییم.

احمدوند افزود: در بارش اخیر دستگاه های اجرایی ، بخشداران و شهرداران به خوبی پای کار بودند و با تلاش جهادی و حضور میدانی در کمترین زمان برای بازگشایی معابر و جاده های روستایی اقدامات لازم را انجام دادند.

فرماندار نهاوند با اشاره به برودت هوا و لزوم مدیریت مصرف انرژی در شهرستان افزود : لازم است علاوه بر اقداماتی که در سطح مدیریتی برای مصرف بهینه گاز انجام شده ، مردم فهیم نیز همچون گذشته همکاری لازم را برای کاهش مصرف انرژی داشته باشند.

وی بیان داشت : لازم است شهروندان برای جلوگیری از افت فشار و قطعی گاز و تداوم جریان گاز مشترکین خانگی و مشترکین ویژه از جمله بیمارستان‌ها ، با مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی ، شرکت گاز را در خدمات رسانی مستمر و بهتر یاری کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش