مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 21628

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند:

۱۰ پروژه نیمه‌ تمام ورزشی در نهاوند وجود دارد

صدای نهاوند:
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در حال حاضر ۱۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در نهاوند داریم که بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش صدای نهاوند،سلیمان جوانمردی اظهار کرد: در بین این پروژه‌ها چند طرح وجود دارد که ضرورت تکمیل آنها بیشتر از بقیه است.

وی با اشاره به اینکه استخر شهرک طالقانی، مجموعه ورزشی بانوان و خوابگاه ورزشی نهاوند از جمله طرحهای دارای اولویت شهرستان است گفت: با توجه به ضرورت‌ها و نیاز شهرستان، پیگیری‌های لازم برای تخصیص اعتبار به آنها انجام شده است.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: یکی از مهمترین طرح‌های ورزشی با ۸۰ درصد پیشرفت استخر نیمه‌تمام شهرک طالقانی است که اخیرا با پیگیری مسئولان ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت و سفر رئیس جمهور به آن اختصاص یافته که پیش‌بینی می‌شود ظرف ۶ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان مجموعا ۳۵ میلیارد تومان به بخش ورزش نهاوند اختصاص یافت که از این رقم ۲۳ میلیارد تومان برای مجموعه ورزشی بانوان ۸ میلیارد تومان برای استخر شهرک طالقانی و ۴ میلیارد تومان نیز برای سالن ورزشی روستای باباقاسم اختصاص یافته است.

جوانمردی با بیان اینکه با اختصاص این اعتبارات امیدواریم اوایل سال آینده شاهد بهره‌برداری از طرح‌ها باشیم گفت: یکی دیگر از طرح‌های ورزشی مورد نیاز، تکمیل خوابگاه ورزشی است که امیدواریم با اختصاص اعتبار مورد نیاز شاهد تکمیل این طرح باشیم./فارس

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش