سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 21620

صدای نهاوند:
رئیس شرکت گاز نهاوند گفت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند تا الان افت فشار و قطعی گاز خانگی نداشته ایم.

به گزارش صدای نهاوند، احمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار صدای نهاوند گفت:طرح پایش ادارات با شروع فصل سرد با حضور تیم ها و اکیپ های بازرسی از شرکت گاز نهاوند شروع شده و ادامه دارد و  ادارات و ارگانهای دولتی که الگوی مصرف را رعایت نکنند در مرحله نخست اخطار می‌گیرند.

ناصری افزود: در نهاوند بیش از یک میلیون متر مکعب گاز مصرف می شود که با توجه به برودت هوا و سرمای زمستان اولویت گاز رسانی با مشترکان خانگی است.

وی ادامه داد: از حدود یک ماه گذشته تا امروز بیش از ۷۰۰ مورد بازرسی از ادارات و مراکز تجاری انجام شده است و ۴۵ مورد اخطار به این مراکز داده شده است.

رئیس شرکت گاز نهاوند گفت: در همین راستا ۱۵ مورد قطعی گاز مربوط به ادارات دولتی و بانکهایی که الگوی مصرف را رعایت نکرده اند انجام شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ۹۵ درصد ادارات و مدیران به شرکت گاز نهاوند کمک کردند و نسبت به کاهش مصرف گاز قدم مثبتی برداشتند؛ گفت: در سطح شهرستان بیش از ۶۷ هزار و ۵۰۰ مشترک گاز طبیعی داریم و میزان مصرف با توجه به اینکه تعداد اشتراک های ما نسبت به سال گذشته بیشتر شده قطعا افزایش یافته است.

ناصری افزود: با تعطیلی ها چند روز گذشته و کمک مدیران ادارات و دستگاه های تولیدی مصرف مدیریت شده است و این شرایط را مدیون مردم خوب نهاوند هستیم که به کمک شرکت گاز آمدند تا مصرف مدیریت شود و از این بابت از همشهریان تشکر می کنیم.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های اداری و تجاری که الگوی دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه را رعایت نکنند بعد از اخطار کتبی گاز آن‌ها قطع می‌شود.

رئیس شرکت گاز نهاوند در پایان گفت: هر درجه کاهش دما در منازل یا ادارات حدود ۶ درصد باعث کاهش مصرف گاز می شود که این هم از لحاظ اقتصادی کمک مردم خواهد بود و هم شرکت‌ گاز را در تامین پایدار گاز کمک خواهد کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش