مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 21601

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامي شهرستان" نهاوند "، از دستگيري سارق اماکن خصوصي و کشف4 فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي و کلانتري11 اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ ذبیح اله درویشی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

️وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، یک سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.

️سرهنگ درویشی گفت: متهم پس از انتقال به یگان انتظامی در بازجویی های فنی صورت گرفته، به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد و تعدادی از اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.

️فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به این که پرونده قضائی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی در حال انجام است، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت توصیه ها و هشدارهای پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت، کلیه اقدامات ایمن سازی و بازدارنده را مد نظر داشته و در حد امکان از نگه داشتن وجوه نقد و طلا و جواهر مکان های نا امن پرهیز و هیچ گاه اجازه ندهند که دیگران از محل اختفای اشیاء با ارزش آنان اطلاع داشته باشند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش