جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21565

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران:

انتقام خون شهید سلیمانی آزادی قدس شریف است

صدای نهاو ند:
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: شهید سلیمانی شهید قدس است و خون شهید قدس با آزادی قدس به ثمر خواهند نشست.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سردار رمضان شریف در اجتماع باشکوه مردم نهاوند در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مصلی این شهر گفت: حضور سردار سلیمانی در عرصه های مختلف مقاومت به خوبی نمونه برجسته ای از فردی که پرورش یافته مکتب امام راحل و انقلاب اسلامی است را به همگان نشان داد.

وی اظهار داشت: تشییع میلیونی شهید سلیمانی نشان دهنده ابراز ارادت و عشق بی مثال مردم به سرباز انقلاب و ولایت بود چون همواره شهید سلیمانی صادقانه تلاش می کرد و به دنبال وحدت بود.

سردار شریف افزود: این رشادت های شهید سلیمانی بود که آمریکا را به عقب راند و داعش را مغلوب کرد که این شکست برای غربی ها و پشتیبانان داعش گران تمام شد.

وی ادامه داد: دشمن اخیرا با همه توان به میدان آمد و در حوادث اخیر با جنگ ترکیبی تمام قد به مقابله با انقلاب آمد تا انتقام سختی از انقلاب اسلامی بگیرند.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: این اغتشاشات نتیجه شکست های دشمنان از انقلاب اسلامی است و نوک پیکان حملات دشمنان هم رهبر معظم انقلاب است چون می دانند هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری است که نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

وی ادامه داد: دشمنان به معنای واقعی شکست خورده اند و همه دشمنان سرمایه ای برای مقابله با مردم ایران اسلامی ندارند چون از همه ترفندها و توطئه ها استفاده کرده اند.

سردار شریف اظهار داشت: مردم با بصیرت ایران با تعالیم بر گرفته از مکتب اسلام و قرآن و تدابیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب همیشه در مقابل دشمنان ایستاده اند و ملت ما چهره منحوس دشمنان را در این حوادث اخیر دیده است.

وی بیان داشت: دشمنان باید بدانند دوران تازه ای شروع شده است و با همین نسل جوان بازهم شما را شکست خواهیم داد و شک نکنید شعار آزادی بیت المقدس هم به دست فرزندان غیور ایران اسلامی محقق خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: شهید سلیمانی شهید قدس است و خون شهید قدس با آزادی قدس به ثمر خواهند نشست.

وی ادامه داد: شک نداشته باشید انتقام خون شهید سلیمانی و همه شهدای مقاومت را از دشمنان خواهیم گرفت و بدانید آینده از ان ملت ایران اسلامی است. سردار شریف افزود: دشمن در فضای مجازی هیاهو و سر و صدا دارد و مدام شبهه افکنی می کند ولی در واقعیت خبری نیست و صف کسانی که معترض هستند با کسانی که از سرویس های بیگانه خط می‌گیرند جدا است.

وی گفت: آنها به دنبال تحریک محافظان امنیت بودند تا کشتار راه بیندازند ولی ما با متانت و صبر و تحمل شهید و مجروح دادیم و در برخوردها حواسمان بود که به تدبیر و توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر آسیب ندیدن مردم و جوانان عمل کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران عنوان کرد: باید اوضاع معیشتی مردم بهتر شود و باید مشکلات خود را حل کنیم و برای این کار نیازمند کار جهادی با تدبیر و با تمام تلاش هستیم.

وی با بیان اینکه باید ضعف های خود را پوشش دهیم، افزود: مطمئن باشید حل کردن این‌ مشکلات از حل کردن مشکلات دوران دفاع مقدس و زمان تحریم و دوران همه تهدید ها سخت تر نیست و برای این کار باید شبانه روز تلاش کنیم چون کشور پر ظرفیتی داریم.

سردار شریف گفت: باید به پیشرفت ها ادامه دهیم ولی بدانیم دشمن این را نمی خواهد چون می دانند انقلاب اسلامی در خیلی از عرصه ها پیشرفت کرده است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی الهام بخش است و امروز می بینیم جریان مقاومت دست برتر را دارد و نفس صهیونیست ها را بریده اند و آمریکا مجبور به فرار از منطقه است که این ها از دستاوردهای مقاومت است. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش