نهاوند در مقایسه با تاریخ و قدمت آن توسعه پیدا نکرده است

پیشرفت سد گرین نهاوند پس از ۱۵ سال قابل قبول و مطلوب نیست

تمامی دستگاه‌های اجرایی استان همدان هفته آینده دو ساعت زودتر تعطیل خواهند شد

دستگاه‌های متولی فرهنگ‌سازی برای افزایش ازدواج و ترغیب به فرزندآوری را برای جامعه تبیین کنند

تجلیل از امام جمعه نهاوند به دلیل خدمات ۴ دهه حضور در نهاوند

حضور ۴ بسکتبالیست نهاوندی به مرحله اول اردوی استعدادیابی تیم ملی ۲۰۲۵

آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی آموزشگاه «کاوه برزول» نهاوند به نام زنده یاد مرحوم داریوش جهانیان

جریمه ۱۶۰ میلیون تومانی فرجام عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه‌ای در نهاوند

پروژه ی سببی و نسبی به زودیی در نهاوند افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

ستاد اوقات فراغت شهرستان نهاوند به فراموشی سپرده شده است

  • کد خبر : 21520

صدای نهاوند:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان اخیرا جنگ ترکیبی را شروع کردند و همه گروهک ها و تروریست ها و هرکسی با نظام اسلامی ضدیت داشت را جمع کردند.

نماینده  مردم تهران در جمع مردم نهاوند در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی گفت: مردم با بصیرت انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود روز تاریخی و حماسی را رقم زدند.

وی اظهار داشت: دشمنان از مدت ها قبل فتنه را برنامه ریزی کرده بودند و در طول مدت فتنه هر اهانتی را انجام دادند و خون مردم را به جوش آوردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: دشمن در طول این سال ها همیشه به دنبال فتنه و توطئه هستند ولی حضور مردم در صحنه خنثی کننده توطئه‌ ها بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به توطئه های دیگر دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان با ایجاد داعش درصدد ضربه زدن به کشور بودند که این توطئه نیز با رشادت حاج قاسم و محور مقاومت خنثی شد.

کوثری گفت: دشمنان با پیشرفت کشور مخالف هستند و در برجام هم به تعهدات برجامی خود پایبند نبوده اند و در مذاکرات اخیر هم بدقولی می کنند ولی باید بدانند ایران اسلامی با گذشته فرق دارد و امروز قوی شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: دشمنان می خواهند ما از نفوذ منطقه ای و حمایت از محور مقاومت دست بکشیم و قدرت موشکی و هسته ای نداشته باشیم ولی با تدابیر رهبر انقلاب در این عرصه ها قدرتمند هستیم.

وی ادامه داد: بعد از این همه توطئه دشمنان اخیرا جنگ ترکیبی را شروع کردند و همه گروهک ها و تروریست ها و هرکسی با نظام اسلامی ضدیت داشت را جمع کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان با آموزش های مختلف گروه های مخالف و تجزیه طلب را بر ضد کشور بسیج کرده بودند و عده ای از جوانان را فریب دادند.

وی ادامه داد: باید جوانان را آگاه کنیم و نقش والدین در این راه بسیار مهم است و نباید جوانان را رها کنیم.

کوثری افزود: ولی کسانی که پول گرفتند و آموزش دیده بودند و به عامل دشمن تبدیل شده بوده اند فرق دارد و مردم خواستار برخورد با این عوامل هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: این دولت دارد کار می کند و بالا رفتن نرخ ارز هم یک توطئه است چون دشمنان در این اقدامات اخیر نتوانستند کاری بکنند و باید این را بدانیم کار دشمن دشمنی کردن است.

وی بیان داشت: دشمن اگر از یک راهی به نتیجه نرسد از راه های دیگر دست به کار می شود و ما باید اینقدر قوی باشیم که توطئه های دشمنان نتواند کاری کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش