جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21513

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه نهاوند گفت: با هدف ترویج مکتب شهید سلیمانی مراسم سومین سالگرد این شهید والامقام روز ۱۲ دی در نهاوند و فیروزان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، سرهنگ علی مختاری در جلسه هماهنگی برنامه های سالگرد شهید سلیمانی در نهاوند گفت: همه زندگی و اخلاق و رفتار شهید سلیمانی عزیز برای همه ما الگو و درس است و در راستای جهاد تبیین این درس ها به صورت های مختلف باید در جامعه نشر داده شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند حقیقتا شهید سلیمانی الگوی مناسب و برجسته ای از پرورش یافتگان مکتب انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) هستند.

وی ادامه داد: در راستای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دهه بصیرت برنامه های زیادی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است.

مختاری افزود:‍ دو مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۲ دی ماه در مصلی نهاوند و در شهر فیروزان برگزار می شود. 

وی بیان داشت: مراسم مصلی نهاوند از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۲ دی با سخنرانی سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران برگزار می شود.

مختاری ادامه داد: همچنین در شهر فیروزان نیز از ساعت ۱۴ مراسم باشکوهی با حضور مردم مومن بخش خزل برگزار می شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: همچنین مراسم گرامیداشت شهید شاخص سال سردار شهید حیدر سهرابی و شهدای مدافع حرم و امنیت شهید احمد شوهانی و شهید مهدی رفیعی روز ۲۰ دی ماه برگزار می شود.

مختاری بیان کرد: این مراسم ساعت ۲۰ در مصلی نهاوند با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و مداحی مداحان برجسته کشوری برگزار می شود.

وی در این جلسه بر فضاسازی شهر متناسب با این ایام توسط شهرداری، بسیج اصناف، ادارات و نهادهای شهرستان تاکید کرد. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش