جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21506

صدای نهاوند:
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: تعمیر و بازسازی مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش صدای نهاوند،علی حقیقی گفت: بازدیدی که از این مجموعه داشتیم، برآورد هزینه برای تعمیر و بازسازی آن بسیار سنگین است و دستگاه ورزش استان به تنهایی توان تامین هزینه‌ها را ندارد.

او گفت: مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند با برخورداری از فضا‌های ورزشی مختلف همچون استخر، زمین‌چمن، سالن فوتسال، پینگ‌پنگ، بدن‌سازی و خوابگاه یک ظرفیت بالقوه برای استان به ویژه شهرستان نهاوند است و می‌تواند بسیاری از دغدغه‌ها را حل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: باتوجه به بی‌میلی حاج حسین علیمرادیان مبنی بر نگهداری این مجموعه، هیات دولت سال گذشته آن را به وزارت ورزش و جوانان واگذار کرد که در ۲ سال گذشته نظارت لازم صورت نگرفته است.

حقیقی گفت: نبود مدیر در این مجموعه باعث شد تا فضا‌های مختلف موجود همچون خوابگاه، استخر، سالن کشتی، پیست تارتان دچار آسیب دیدگی جدی شود.

او گفت: با هماهنگی صورت گرفته در هفته آینده نشستی با حضور مسئولان اجرایی استان همدان و مجموعه فرهنگی علیمرادیان در تهران برگزار و شرایط واگذاری و تحویل این مجموعه بررسی خواهد شد.

گفتنی است: مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند، مجموعه کم نظیر در غرب کشور است که سال ۷۴ با سه میلیاردتومان اعتبار توسط شخص خیری به نام محمدحسین علیمرادیان احداث شد. این مجموعه ورزشی در ۱۴ هکتار زمین احداث شده و دارای سالن سر پوشیده استاندارد ۶ هزار نفری و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، سالن‌های ورزشی، استخر، خوابگاه و خانه کشتی و دیگر امکانات ورزشی است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش