جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21502

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: سد گرین‌ مطالبه مردم و حل کننده مشکل آب آشامیدنی و کشاورزی نهاوند است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: هدف دشمن ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه است چون می دانند امید یکی از بزرگترین ابزار پیشرفت کشور است.

وی اظهار داشت: دشمنان با تهدید و تحریم و ایجاد اغتشاش درصدد ایجاد ناامیدی در کشور هستند که باید در این زمینه آگاهی داشته باشیم و ما باید فقط وظیفه و مسئولیت خود را به خوبی انجام دهیم و از دشمن نترسیم.

امام جمعه نهاوند افزود: آمریکا و همپیمانانش با ایجاد مشکل و فتنه انگیزی می خواهند نگذارند ایران قوی شود و به قله های مختلف پیشرفت برسد. 🔸وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) برای همه ما باید الگو باشد چون فرهنگ غربی در حال متلاشی کردن بنیان خانواده ها است.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی اظهار داشت: دشمنان در چندین جبهه به مبارزه با اسلام و ایران پرداخته است که شامل جنگ سخت و جنگ نرم و جنگ شناختی است.

وی ادامه داد: در عرصه جنگ نرم و شناختی دشمن می خواهد با تبلیغات زیاد، تحریف و دروغ پراکنی و ایجاد شبهه ذهن و فکر و عقیده ما را تغییر دهد که باید بسیار مراقب باشیم.

امام جمعه نهاوند افزود: مسجد پایگاه همه نوع فعالیت مذهبی و محلی است و نباید بگذاریم مساجد خالی شوند و دشمن می‌خواهد مساجد را به بهانه های مختلف تعطیل کند که در این زمینه عوامل دست اندر کار مسجد باید مراقب باشند و مساجد را احیا کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها عنوان کرد: سد گرین نهاوند از مطالبات مردم نهاوند است که امیدواریم به سرانجام برسد چون این طرح از وعده های همه نمایندگان شهرستان بوده است.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: با احداث این سد مشکل آب آشامیدنی نهاوند و روستاهای اطراف حل می شود و مسئولان هم اعلام کرده اند اعتبارات این طرح ملی است و امیدواریم این طرح به بهره برداری برسد و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان را هم مرتفع کند.

وی در بخش پایانی خطبه ها گفت: روز یک شنبه بعد از ظهر شهرستان نهاوند میزبان دو شهید گمنام و سرافراز خواهد بود و روز سه شنبه نیز تجمع بزرگ فاطمیون نهاوند در مصلی شهرستان برگزار می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش