جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21493

صدای نهاوند:
امام جمعه موقت نهاوند گفت: نماز جمعه وحدت آفرین و محل اشتراک انگیزه و هدف ها برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و الهی است.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: دشمنان در پی تفرقه هستند و هرچند سال یک بار اقدام به ایجاد فتنه می کنند و دلیل هم این است که هر بار شکست میخورند و دوباره توطئه می کنند.

امام جمعه موقت نهاوند افزود: فرزندان ایران اسلامی همواره در مقابله با فتنه ها موفق بوده اند و به همین دلیل دشمنان به نقشه هایی متوسل می شوند تا وحدت در جامعه را از بین ببرند.

وی ادامه داد: یکی از راه های از بین بردن وحدت توسط دشمنان کمرنگ کردن محافل و مجامع وحدت آفرین مانند نماز جمعه است و این همه تخریب بر علیه قرارگاه نماز جمعه به همین دلیل است.

حجت الاسلام مولوی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به هفته وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت شهید مفتح گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند شهید مفتح انسان کم تظاهر اما پر تحرک و پرحضور بود و هرجا نیاز بود حضور پیدا می کرد و آنجا را به پایگاهی برای انقلاب تبدیل می کرد.

وی با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی و بقای انقلاب است، اظهار داشت: دشمن بین حوزه و دانشگاه در حال تفرقه افکنی هستند چون اگر این دو نهاد با هم وحدت داشته باشند و علم و دین در کنار هم باشند و اگر این اتفاق افتاد دشمن نمی تواند در کشور نفوذ کند و نقشه های آنها را نقش برآب می کند.

امام جمعه موقت نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها گفت: کارنامه استکبار جهانی پر از افراطی گری است و به دروغ ادعای حقوق بشری دارند و بزرگترین جنایات را بر علیه بشریت انجام داده اند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش