جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21490

رئیس اداره ثبت احوال نهاوند:

کاهش ولادت و ازدواج و افزایش طلاق در شهرستان

صدای نهاوند:
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نهاوند گفت: روند وقایع حیاتی چهارگانه ولادت، وفات، ازدواج و طلاق طی ۱۰ سال گذشته در نهاوند نشان دهنده کاهش ولادت و ازدواج در شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، روح‌الله مهدوی‌ در دومین جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان نهاوند که در فرمانداری این شهر برگزار شد، گفت: در ۱۰ سال گذشته یعنی از سال ۹۱ تا ۱۴۰۱ روند ثبت وقایع حیاتی ۴ گانه در شهرستان نشان می دهد که آمار ولادت از میانگین حدود ۳۵۰۰ مورد در سال به حدود ۲۱۰۰ مورد ولادت در سال رسیده است.

وی اظهار داشت: همچنین آمار ازدواج نیز در این مدت روند کاهشی داشته و از میانگین۲۴۰۰ مورد در سال به ۱۴۰۰ مورد در سال کاهش یافته است.

مهدوی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۳۰۱ واقعه ولادت در شهرستان نهاوند اتفاق افتاده و ۸۱۹ مورد وفات نیز در همین مدت در شهرستان ثبت شده است.

رئیس اداره ثبت احوال نهاوند گفت: در بخش ولادت و وفات در شهرستان نسبت به سال گذشته آمار کاهشی شده است.

مهدوی بیان داشت: در هر شبانه روز ۴ واقعه ازدواج در شهرستان اتفاق افتاده و ۵ نفر نیز در هر ۲۴ ساعت در این شهرستان متولد می شوند.

وی به آمار طلاق و ازدواج در شهرستان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تا امروز ۹۰۹ مورد ازدواج در شهرستان ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱۰۸۸ مورد بوده، کاهش ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد و همچنین ۲۸۴ مورد واقعه طلاق اتفاق افتاده که در مقایسه با پارسال که ۲۳۰ مورد بوده افزایش ۸ درصدی را نشان می دهد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش