جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21469

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: قوه قضائیه مطالبه به حق مردم مبنی بر مجازات قاتلان و عاملان بر هم زدن امنیت جامعه را به خوبی محقق کند.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که امام راحل فرمودند، غربی ها در حرف مدافع حقوق بشر هستند ولی در عمل بزرگترین جنایات را بر علیه بشریت انجام داده اند.

وی اظهار داشت: اغتشاشات و فتنه انگیزی ها به جان و مال مردم لطمه زد و هرگز مدافع مردم نبودند و کسانی که مال مردم را آتش زدند و جان افراد بیگناه را گرفتند در خدمت دشمن بودند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به روز دانشجو افزود: جنبش دانشجویی از سال ۳۲ شروع شده و فلسفه وجودی روز دانشجو ضد آمریکا و ضد سلطه غرب بودن است.

وی ادامه داد: دانشجوی انقلابی شعار مرگ بر آمریکا را از همان روز دارد و دانشجویی که می خواهد وابستگی خود و مملکت را به غربی ها بفروشد مسلما در جامعه جایی ندارد.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب گفت: صدای مردم ایران اسلامی میلیون ها نفری هستند که در تشییع شهید سلیمانی حضور یافتند و در ۱۳ ابان فریاد زدند و این صدای واقعی مردم بود.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: بستر اغتشاشات دروغ و شایعه بود و بیش از ۵۰ هزار دروغ توسط رسانه ها در این ایام منتشر شد ولی مردم نشان دادند فریب دروغ و شایعات دشمن را نمی خورند.

وی بیان کرد: این اغتشاشات خدمت به دشمنان و آمریکایی ها بود و خسارات زیادی بر جای گذاشت و این وظیفه ما است که جوانان را آگاه کنیم و اجازه ندهیم فریب دشمنان را بخورند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: در این ایام دشمن با تمام وجود از اغتشاشگران حمایت کرد و برای آنها تدارک دید هم آموزش داد و هم پول و اسلحه داد ولی دیدند نه مردم ترسیدند و نه فریب آنها را خوردند.

وی ادامه داد: امیدواریم قوه قضائیه مطالبه به حق مردم مبنی بر مجازات قاتلان و عاملان بر هم زدن امنیت جامعه را به خوبی محقق کند.

امام جمعه نهاوند در پایان گفت: ایران اسلامی ۴۳ سال است در مقابل تحریم های غرب ایستاده است و امروز ایران اسلامی در همین زمان تحریم ها پیشرفت های زیادی کرده است و تحریم ها را بی اثر کرده است‌.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش