سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 21411

صدای نهاوند:
مدیر منابع آب نهاوند گفت: تا کنون ۱۹۵ حلقه چاه غیرمجاز در نهاوند مسدود شده که ثمره آن صرفه‌جویی ۱۰ میلیون متر مکعبی آب بوده است.

اکبر دهقانی با اشاره به انسداد چاه‌های غیر مجاز در سطح شهرستان اظهار کرد: این اقدام با توجه به پایان فصل برداشت محصولات کشاورزی، از اوایل پاییز عملی شده که در همین راستا پنج حلقه چاه آب غیر مجاز مسدود شده است.

وی با بیان اینکه ادامه انسداد چاه‌های غیر مجاز بر اساس توانمندی شهرستان ادامه خواهد داشت افزود: در حال حاضر ۳۳۴ چاه غیر مجاز آب اعم از عمیق و نیمه‌عمیق و دستی در نهاوند با حجم ۱۳ و هشت دهم درصد شناسایی شده که بر اساس امکانات به مرور مسدود می‌شوند.

مدیر منابع آب نهاوند گفت: مجموع چاه‌های موجود آب در این شهرستان یک‌هزار و ۱۶۰ حلقه است که ۸۰۰ حلقه آن کشاورزی، ۱۶۰ حلقه شرب و مابقی چاه‌های مربوط به کارگاه‌های صنعتی است.

وی در رابطه با تعداد انسداد چاه‌های غیر مجاز گفت: از ابتدای اجرای برنامه تا کنون ۱۹۵ چاه آب مسدود شده که ثمره آن صرفه‌جویی ۱۰ میلیون متر مکعبی آب در این شهرستان بوده است.

دهقانی یکی از راهکارهای کاهش مصرف آب را نصب کنتورهای هوشمند دانست و افزود: تا کنون ۶۲۰ چاه یعنی بیش از ۵۰ درصد مجموع چاه‌های موجود در شهرستان مجهز به کنتور هوشمند شده‌اند و مابقی نیز مطابق با قانون هوشمند خواهند شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش