جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21407

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند، گفت: دشمن از موفقیت و جایگاه ارزنده زنان ایرانی ناراحت است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند صبح دوشنبه در جلسه کارگروه بانوان شهرستان بیان داشت : منزلت و جایگاه زن در مکتب اسلام جایگاه ویژه و بسیار بالایی است تا بدانجا که زن را مظهر و نماد جمال و ظرافت می داند.

احمدوند گفت : امروز به برکت خون شهدا و جمهوری اسلامی ایران زنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند و یکی از ظرفیت های بسیار خوب کشور محسوب می شوندو به حدی به زنان اهمیت داده شده که برخی جلسات با محوریت بانوان برگزار می شوند این در حالی است که دشمنان انقلاب اسلامی با نگاه ابزاری به زن نگاه میکند.

فرماندار نهاوند با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور بیان داشت : دشمن از موفقیت و جایگاه ارزنده زنان ایرانی ناراحت است چون نگاه ابزاری به زن در کشور ما وجود ندارد و در اغتشاشات اخیر شاهد هجمه به زن مسلمان ایرانی بودیم .

احمدوند در ادامه با اشاره به اشتغال بانوان بیان داشت : یکی از مباحثی که دغدغه ی بانوان هنرمند و کارآفرین نهاوند است بحث اشتغال و ایجاد بازارچه ی خود اشتغالی است که با پیگیری های انجام‌شده نیمی از مشکلات سد راه این کار مرتفع شده و به زودی شاهد ایجاد این بازارچه در شهرستان خواهیم بود .

وی افزود : ظرفیت و قهرمانی و موفقیت های بانوان نهاوند در ورزش، قسمتی از ظرفیت و توانایی زنان و دختران نهاوندی در حوزه های مختلف است.

وی در خاتمه گفت : بانوان هنرمند و کارآفرین و ورزشکار نهاوند در عرصه های مختلف موفقیت های بسیار خوبی برای شهرستان و استان کسب کرده اند و امیدواریم بازهم شاهد درخشش بیشتر بانوان باشیم .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش