جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21402

صدای نهاوند:
مدیر کل امور بانوان استانداری همدان: دختران و زنان نهاوندی سرآمد زنان و یکی از ظرفیت های بسیار خوب استان همدان هستند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،

فاطمه ستاری نوید روز دوشنبه در جلسه کارگروه بانوان شهرستان نهاوند با اشاره به موفقیت های زنان و دختران نهاوندی در مسابقات جهانی و ملی بیان داشت : دختران و زنان نهاوندی سرآمد زنان و یکی از ظرفیت های بسیار خوب استان همدان هستند .

وی افزود : نایب قهرمانی بانوی دوچرخه سوار نهاوندی در مسابقات دوچرخه سواری استعداد های برتر کشور یکی از خبرهای بسیار خوبی بود که در حوزه ی بانوان نهاوندی شاهد آن بودیم .

ستاری نوید در ادامه در خصوص جمعیت و جوانی جمعیت گفت: قرارگاه جمعیت در وزارت کشور تشکیل شده و استانداران به عنوان رئیس و اموربانوان استانداری به عنوان دبیر آن هستندو در راستای پیشبرد بهتر قانون جوانی و ترویج فرهنگ فرزند آوری قرارگاه جمعیت در همه شهرستان‌های استان تشکیل می شود.

مدیر کل امور بانوان استانداری همدان اظهار داشت : جوانی جمعیت یکی از مهمترین تاکیدات مقام معظم رهبری و لزوم تحقق آن رفع موانع، ایجاد انگیزه و فرهنگ سازی میان خانواده ها است .

وی با اشاره به اینکه بحران جمعیت یک مساله کلان برای کشور است افزود : باید یک اهتمام فراگیر برای حل آن شکل گیرد و مشاوران امور بانوان فعال در تمامی دستگاه ها به اجرای قانون جوانی جمعیت نظارت داشته باشند و آن را پیگیری کنند.

ستاری نوید با اشاره به نقش رسانه ها و نخبگان علمی و نهاد های مردمی تصریح کرد: از ظرفیت رسانه‌ها، نهادهای مردمی و نخبگان علمی برای ترغیب و تشویق زوجین به فرزند آوری استفاده شود.

وی افزود : در دنیای غرب عده ای بر این باور بودند و ادعا داشتند که ربات ها می‌توانند جای انسانها را بگیرند اما امروز از ادعای خود دست کشیده اند و به دنبال فرزند آوری و تولید جمعیت هستند .

مدیر کل امور بانوان استانداری همدان در خاتمه اظهار داشت: زنان ما بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به شور و نشاط اجتماعی دارند و ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی می‌تواند به بانوان کمک کند و ایجاد پارک بانوان نرگس نهاوند یکی از پروژه های بسیار خوبی است که برای بانوان نهاوندی انجام شده است و امیدواریم شاهد از این دست پروژه ها در سطح استان همدان نیز باشیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش