سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 21376

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه نهاوند گفت: فتنه های جدید برای جلوگیری از پیشرفت های کشور است و دشمنان نمی خواهند ایران در عرصه های مختلف قوی شود.

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ علی مختاری در جلسه هماهنگی هفته بسیج در فرمانداری این شهر گفت: برنامه های خوبی برای هفته بسیج تدارک دیده شده است و به مناسبت ۴۳ ساله شدن شجره طیبه بسیج در سطح شهرستان این برنامه ها اجرا می شود.

وی اظهار داشت: فرمان حضرت امام (ره) در تشکیل بسیج مستضعفین نشاندهنده دوراندیشی و تدبیر امام راحل بود که نیرویی مردمی برای خدمت به کشور ایجاد کند.

مختاری افزود: در طول سال هایی که بسیج فعالیت کرده همه برکات این نیرو را در عرصه های مختلف سازندگی، دفاع مقدس، روشنگری و هر بخشی که نیاز بوده مشاهده کرده اند.

وی ادامه داد: بسیج هرجا وارد شده موفق بوده و به کمک سایر نهادها آمده است و همیشه خوش درخشیده است که آثار این حضور را در همه بخش ها می توان دید.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: امروز بسیج در عرصه جهاد تبیین وارد شده است و هرکس که توانایی دارد در این عرصه باید وارد شود و روشنگری کند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: دشمنان یک جهانی رسانه ای را بر علیه کشور به راه انداخته اند و همه دشمنان به میدان آمده اند و باید مراقب فتنه های دشمنان باشیم.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: تمام معاندین در این فتنه اخیر پای کار آمده بودند ولی به لطف خدا و با حضور با بصیرت مردم این فتنه هم خنثی شد.

وی ادامه داد: دشمنان می دانند در عرصه های مختلف فضایی نظامی، نانو، هسته ای و دیگر بخش ها انقلاب اسلامی چه پیشرفت هایی کرده است و دشمن تاب باور این پیشرفت را ندارد و بنابراین فتنه ایجاد می کند.

مختاری افزود: هدف از ایجاد این فتنه اخیر این بود که امنیت ما و پیشرفت کشور را مختل کنند و ایران را تجزیه کنند.

وی اظهار داشت: بحث جهاد تبیین و بیان دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و امید آفرینی بسیار مهم است و برنامه های هفته بسیج بر این اساس برگزار می شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: نقش رسانه ها در بیان دستاوردها و ایجاد امید در جامعه بسیار مهم و اثرگذار است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش