جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21368

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند دشمن با تمام توان و به صورت ترکیبی به میدان آمد ولی با فهم و بصیرت مردم این توطئه عظیم خنثی شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: در دوران دفاع مقدس مقاومت ما بود که دشمن را که از ما قوی تر بود به زانو درآورد و الان هم هرجا مقاومت کردیم موفق بودیم.

وی اظهار داشت: امام راحل حقیقتا به مردم ایمان داشت و هرجا لازم بوده مردم هم حضور داشته اند و مسئولان باید قدر این همراهی مردم را بدانند و برای حل مشکلات مردم شبانه روز تلاش کنند و هرچقدر هم کار کنند جواب خوبی های این مردم را نخواهند داد.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند دشمن با تمام توان و به صورت ترکیبی به میدان آمد ولی با فهم و بصیرت مردم این توطئه عظیم خنثی شد.

وی ادامه داد: مردم با آگاهی خود جلوی این توطئه بزرگ را گرفتند و باید بدانیم دشمنان با ایران قوی مخالف هستند و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

حجت الاسلام مغیثی گفت: در این زمان که دشمنان می خواستند ما را با اغتشاشات سرگرم کنند ولی کارهای بزرگی انجام دادیم که از جمله پرتاب ماهواره بر و ساخت موشک جدید و دیگر کارها بود که فرمانده کل سپاه امروز به بخشی از این اقدامات اشاره کرد.

وی ادامه داد: دشمنان دیدند که همانطور که در جنگ سخت مقاومت کردیم و پیروز شدیم و در جنگ نرم هم که مانند جنگ احزاب بود و همه دست به دست هم داده بودند تا انقلاب را نابود کنند ولی به یاری خدا و هوشیاری مردم، دشمنان شکست خورده اند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: مطالبه مردم در شرایط حاضر برخورد شدید با اغتشاشاگران و کسانی است که به مردم و به بیت المال ضربه زده اند.

وی به آزمایش موشک ماهواره بر جدید کشور اشاره کرد و گفت: پیام آزمایش این موشک جدید این است که با وجود تحریم ها و انواع توطئه ها ولی انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر پیشرفت خود ادامه می دهد و امروز در دنیا قدرتمند و قوی است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش