سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 21352

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: آمریکا و اروپا دلشان برای زنان نمی‌سوزد که شعار زن ، زندگی و آزادی می دهند آنها می‌خواهند ایران اسلامی را هدف قرار دهند و عده ای را به این بهانه تحریک می کنند که جلوی پیشرفت های ایران اسلامی را بگیرند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام و المسلمین مغیثی در شورای آموزش وپرورش شهرستان نهاوند اظهار داشت : فضای مجازی یکی از فضاهایی است که جامعه را به سمت و سوی نابودی می برد و به دروغ و شایعات دامن می زند و آن را پمپاژ می‌کند.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به این موضوع که تا به یقین نرسیده اید به اخبار اعتماد نکنید ، افزود : یکی از راه‌های درمان جامعه امروز ، دامن نزدن به دروغ و شایعات و اخبار دشمنان و فضای مجازی است و مردم تا به یقین نرسیده اند به اخبار اعتماد نکنند.

امام جمعه نهاوند در ادامه گفت: یکی از موفقیت های هوا و فضای ایران اسلامی تولید موشک هایی است که با موشک های اروپا و آمریکا مقابله می کند و میدان را برای دشمنان تنگ می کنند .

مغیثی با اشاره به حوادث اخیر بیان داشت : آمریکا و اروپا دلشان برای زنان نمی‌سوزد که شعار زن ، زندگی و آزادی می دهند آنها می‌خواهند ایران اسلامی را هدف قرار دهند و عده ای را به این بهانه تحریک می کنند که جلوی پیشرفت های ایران اسلامی را بگیرند.

وی در خاتمه افزود : رسانه های معاند و ضدانقلاب که به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و انقلاب هستند، همواره تلاش کرده اند با دروغ پراکنی و فریب مردم از آب گل آلود ماهی بگیرند و از هر فرصتی هم برای این اهداف شوم خودشان استفاده می کنند.این افراد و رسانه ها در هر اتفاقی روزانه صدها خبر دروغ منتشر می کنند و مردم باید در این خصوص بیدار باشند و گول استکبار جهانی و دست نشانده هایش را نخورند .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش