جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21338

صدای نهاوند:
معاون عمرانی فرماندار نهاوند از تعیین‌تکلیف مسکن‌های مهر در شهرهای فیروزان، گیان و برزول در قالب مسکن ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، جعفر سلگی سه‌شنبه ۱۰ آبان‌ماه در جلسه شورای مسکن شهرستان نهاوند، اظهار کرد: پروژه مسکن مهر در شهرهای گیان، فیروزان و برزول چندین سال است که نیمه‌کاره و در حد اسکلت و فونداسیون باقی‌مانده است که مقرر شده پروژه مسکن ملی در این پروژه‌های نیمه کاره ساماندهی و اجرا شود.

وی افزود: در شهر فیروزان تعداد ۲۱۰ واحد، در شهر برزول ۲۷۶ واحد و در شهر گیان ۲۵۸ واحد مسکن مهر نیمه‌کاره وجود دارد که این پروژه‌ها در شهرهای نهاوند به اجرای نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است.

سلگی ادامه داد: در طرح تبدیلی مسکن‌های مهر نیمه‌کاره شهرهای فیروزان، گیان و برزول به نهضت ملی، اداره بنیاد مسکن به عنوان متولی تعیین‌تکلیف شهر فیروزان مشخص شده و اداره راه ‌و شهرسازی نیز به عنوان متولی تعیین‌تکلیف شهرهای گیان و برزول مشخص شده است.

معاون عمرانی فرماندار نهاوند تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان برق، آب، گاز و شهرداری برای ایجاد زیرساخت‌ها در جریان مکان و محل‌های احداث و تعیین شده برای مسکن ملی، در جریان قرار بگیرند و همکاری لازم را داشته باشند.

وی به تامین زمین مورد نیاز برای مسکن ملی در شهرستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی در بحث تامین کسری زمین برای اجرای پروژه مسکن ملی نهاوند موظف هستند زمین‌هایی که استفاده نمی‌شود را به بنیاد مسکن اعلام کنند.

معاون عمرانی فرماندار نهاوند یادآور شد: مسکن مهر شهر فیروزان تا دو ماه آینده در قالب مسکن ملی با پیگیری و نظارت بنیاد مسکن آغاز بکار خواهد کرد.

وی با تاکید بر تعیین‌تکلیف پروژه ایثارگران نهاوند نیز گفت: ۱۳۷ نفر برای ۴۰ قطعه ۲۰۰ متری ایثارگران بنیاد شهید در سال ۹۹ ثبت‌نام کرده‌اند که باید این مهم هم مورد بررسی، تعیین‌تکلیف و واگذاری زمین به مالکان انجام شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش