سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 21314

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند، گفت: در بحث رسیدگی به قهرمانان و توسعه زیرساخت‌های ورزشی نگاه ویژه‌تری به نهاوند شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند در نشست تجلیل از مدال‌آوران المپیاد استعدادهای برتر شهرستان نهاوند که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی شیراز و همچنین شهدای مدافع امنیت، تصریح کرد: در حوادث اخیر کشور متأسفانه دشمن توطئه‌های متعددی برای به انحراف کشیدن جوانان خصوصاً بانوان داشت؛ اما بانوان افتخارآفرین نهاوند علاوه بر کسب عناوین در رشته‌های مختلف ورزشی باغیرت، عرق و وطن‌پرستی پشتیبان کشور و ولایت بوده و هستند.

احمدوند گفت: خوشبختانه مردم فهیم نهاوند با بصیرت، آگاهی و ولایت‌مداری همواره پابه‌رکاب نظام و انقلاب بوده و هستند و از این برهه حساس عبور کردند.

وی اظهار کرد: در بحث جایگاه ورزش نهاوند هرچه بتوانیم به ورزشکاران و جامعه ورزش کمک کنیم به رشد همه‌جانبه شهرستان کمک کرده‌ایم؛ چراکه سلامت عمومی را تضمین می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات مثبت صورت‌گرفته در شهرستان در راستای توسعه همه‌جانبه، گفت: به حمدالله با وحدت‌آفرینی امام‌جمعه محترم و پیگیری‌های نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی اقدامات خوبی صورت‌گرفته اما می‌طلبد در بحث رسیدگی به قهرمانان و توسعه زیرساخت‌های ورزشی نگاه ویژه‌تری به نهاوند شود.

احمدوند، گفت: به حمدالله به برکت دولت سیزدهم اعتبارات خوبی از محل سفر ریاست‌جمهوری، ملی و استانی برای پروژه‌های عمرانی جذب شده است که نویدبخش آینده روشن را می‌دهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه موضوع دوچرخه‌سواری بانوان در شهرستان در کمیته بانوان و کارگروه‌های مربوطه مطرح شده است، گفت: در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای دختران و بانوان شهرستان در این راستا خواهیم داشت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش