جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21304

صدای نهاوند:
آئین تجلیل از مربیان و مدال‌آوران سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار نهاوند در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش صدای نهاوند، پیش از ظهر یکشنبه آئین تجلیل از مربیان و مدال‌آوران سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، فرماندار نهاوند و جمعی از معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در این مراسم با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند یکی از شهرستان‌های توانمند و با پتانسیل در زمینه رشته‌های ورزشی است، گفت: خوشبختانه طی یک سال گذشته با برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌های مسئولین شهرستان اقدامات بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان نهاوند رخ‌داده است.

سلیمان جوانمردی با اشاره کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران شهرستان تنها در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته‌های وزنه‌برداری، ووشو، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری و جودو، گفت: خوشبختانه طی یک سال و نیم گذشته ورزش شهرستان نهاوند به همت ورزشکاران و مربیان علی‌رغم محدودیت‌های موجود موفق به کسب ۱۰ مدال رنگارنگ در میادین فراملی و بیش از یک‌صد مدال در میادین ملی شده است.

سلیمانی با اشاره به کسب چندین عنوان در مسابقات تیمی رشته‌های مختلف، گفت: در حال حاضر بتیم خانه بسکتبال شهرستان نهاوند و همچنین دوچرخه‌سواری در لیگ‌های دسته دوم و لیگ برتر حضور دارند.

وی از اعزام دو بانوی کوراش کار نهاوندی به مسابقات جهانی هندوستان خبر داد و گفت: رقابت‌های انتخابی مدعیان تیم ملی کوراش زنان جمهوری اسلامی ایران، جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان هندوستان با حضور ۸۵ کوراش کار در آکادمی ووشو مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

جوانمردی افزود: این مسابقات با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید و خانم‌ها لیلا سیاهوشی در وزن ۴۸- کیلوگرم و صبا کرمعلی در وزن ۷۸- کیلوگرم از شهرستان نهاوند راهی مسابقات جهانی هندوستان می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه راه با حمایت‌های همه جنبه مسئولین استان و شهرستان شاهد توفیق ورزش و جوانان شهرستان در حوزه‌های مختلف باشیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش