جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21291

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: ورزش نهاوند باید به دوران اوج خود برگردد و با تلاش و همکاری مسئولین و ورزشکاران این رشته ورزشی این امکان فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در گفتگو با خبرنگاران ، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار داشت: ورزش برای تمامی افراد جامعه مهم بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

فرماندار نهاوند گفت : در بحث ورزش اتفاقات بسیار خوبی رخ داده و در این سال‌های اخیر نیز شاهد حضور پررنگ بانوان به این عرصه هستیم .

وی افزود : در سال‌های گذشته تعداد بانوان ورزشکاران بسیار اندک بودند اما امروز به برکت جمهوری اسلامی، ورزش بانوان به حدی رسیده که بسیاری از قهرمانان ملی ما از قشر بانوان هستند .

وی تصریح کرد : ورزش برای بانوان به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند به مراتب مهم‌تر از مردان است.

فرماندار نهاوند گفت: زنان از لحاظ مادری در جامعه سهمی بزرگ دارند ، ورزش آنها را برای انجام وظایف مقدس مادری آماده تر ساخته و باعث می شود نسلی سالم و فعال و نیرومند بوجود آورند.

وی افزود: کار بانوان امید آفرینی و حماسه آفرینی است و برای ایران و ایرانی عزت و آبرو می آورد و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

فرماندار نهاوند با اشاره به حوادث اخیر که در کشور رخ داد ، بیان کرد : در بحرانی که اخیراً در کشور رخ داد و زنان را مورد هجمه قرار داد ، برخی بانوان ورزشکار ما به سکوهای قهرمانی راه یافتند و جلوه ای از زن محجبه ی ایرانی را به رخ دنیا و ابرقدرتها کشیدند .

احمدوند در بحث نشاط اجتماعی اظهار داشت: شادی، به‌عنوان یکی از ملزومات روح و جسم انسان، ازجمله ضروریات و نیازهای طبیعی بشر است و ورزش می تواند باعث شادی و احساس رضایت از خود و افزایش اعتماد به نفس در فرد شود که با ایجاد حس عشق و خشنودی و لذت همراه باشد.

وی با اشاره به نقش مهم ورزش در تندرستی و سلامت روانی انسان گفت: روان انسان مستقیما تحت تاثیر شرایط بدنی و جسمانی اوست و متقابلا جسم انسان تحت تاثیر فضای روانی و ذهنی اوست .

فرماندار نهاوند بیان داشت : از منابع عمده شادی و نشاط، فعالیت های ورزشی محسوب می شوند که با شادکامی، عزت نفس، خلق و خوی مثبت، رضایت از زندگی و سلامت روانی همراه است .

وی با اشاره به اهمیت دو مقوله ورزش و رسانه افزود : رسانه ها می توانند نقش مهمی در ترویج فرهنگ ورزش و توسعه ورزش همگانی و اولویت ورزش در زندگی مردم داشته باشند و باید از این ظرفیت رسانه ای خود برای ورود ورزش به عنوان مهم ترین و موثرترین نقش در نشاط اجتماعی جامعه استفاده کنند.

احمدوند در ادامه با اشاره به ۱۱ پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان اظهار داشت : دولت سیزدهم از زمان آغاز بکار خود اتمام پروژه های نیمه تمام را در دستور خود داشته و دارد و تمام پروژه های ورزشی نهاوند در حال حاضر فعال هستند.

فرماندار نهاوند در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران باید مسئولین را مورد نقد و بررسی قرار دهند ، گفت : اگر نقد نشویم پویایی در جامعه شکل نخواهد گرفت و البته که نقد سازنده باشد پویایی و پیشرفت به دنبال خواهد داشت .

وی افزود : کاستی هایی وجود دارد اما اصحاب رسانه و قلم باید در کنار مردم و مسئولین باشند و واقعیت ها را انعکاس دهند تا شهر به آرامش دست یابد .

وی تصریح کرد : هرکس بنا به وظیفه ای که دارد باید برای پویایی شهر و پیشرفت آن تلاش کند .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش