سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 21287

صدای نهاوند:
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند،گفت: ۴۰ نفر از ورزشکاران نهاوند به تیم های ملی دعوت شده اند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سلیمان جوانمردی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان نهاوند ۴۰ هیئت ورزشی فعالیت دارند.

جوانمردی با اشاره به اینکه ۴۰ نفر از ورزشکاران نهاوند به تیم های ملی دعوت شده اند گفت : ۲۵ درصد مدال آوری های کشور مربوط به ورزشکاران نهاوند می باشد.

وی افزود: ۳ نفر از مربیان ورزشی شهرستان نهاوند نیز برای اردوهای تیم های ملی دعوت شده اند .

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: ۲۵ ورزشکار استعداد برتر استان همدان از شهرستان نهاوند هستند.

وی در ادامه با اشاره به دعوت دو بانوی ورزشکار به مسابقات جهانی کوراش در کشور هندوستان بیان داشت : دو بانوی ورزشکار نهاوندی در مسابقات جهانی کوراش در کشور هندوستان حضور خواهند یافت ، رقابت‌های انتخابی مدعیان تیم ملی کوراش زنان جمهوری ـاسلامی ایران، جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان هندوستان با حضور ۸۵ کوراش کار در آکادمی ووشو مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وی افزود : در این مسابقات با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید و خانمها لیلا سیاهوشی در وزن ۴۸- کیلو گرم و صبا کرمعلی در وزن ۷۸- کیلوگرم از شهرستان نهاوند راهی مسابقات جهانی هندوستان می شوند.

جوانمردی اظهار داشت: ۲۵ درصد تیم ملی کوراش جمهوری اسلامی ایران در تصاحب شیرزنان نهاوندی می باشد و مسابقات جهانی کوراش طی روزهای دوم تا هفتم آذرماه سالجاری در شهر پونام هندوستان برگزار می شود که صبا کرمعلی و لیلا سیاهوشی از امیدهای کسب مدال برای جمهوری اسلامی ایران می باشند.

وی در ادامه در خصوص سالن باستانی مجموعه علیمرادیان شهرستان نهاوند گفت : این سالن که دارای مشکلات زیادی هم هست با بدهکاری ۳ میلیاردی به پیمانکار افتتاح شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه تنها نمایندگی ورزش در شهر فیروزان است ، بیان داشت: فعالیت نمایندگی های ورزش در شهرهای گیان و برزول غیر قانونی است و با هر گونه فعالیت با این عنوان برخورد خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش