جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21222

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند گفت: واگذاری مغازه‌ها به جهت تأمین منابع مالی، هزینه برش کوه و ایجاد بلوار بوده است که این امر محقق شده است و شهرداری نسبت به اجرای مغازه‌ها در زمان خود اقدام کرده است.

به گزارش صدای نهاوند، مجید یوسفی نوید، با تاکید بر اینکه اما به دلیل اعلام مالکیت زمین مغازه‌های در دست احداث توسط اداره کل راه و شهرسازی طرح متوقف و صرفاً حدود بیست دهانه از مغازه‌ها نیمه کاره اجرا شده است تصریح کرد: در طی سالهای گذشته حدود ۱۸ سال در چندین مرحله جلساتی تشکیل و صورت جلساتی تنظیم گردیده اما به دلایل مختلف به نتیجه نرسیده است.

شهردار نهاوند یادآور شد: ملک مورد اشاره در مالکیت شهرداری نیست و موضوع مهم، تعیین تکلیف مالکیت و واگذاری ملک از طرف اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری باید انجام گردد و تا زمانی که این امر محقق نشود شهرداری توان واگذاری مغازه‌ها را نخواهد داشت.

یوسفی یادآور شد: حل مشکل مغازه داران در این پرونده یک امر مهم است که در توان امروز شهرداری نیست اما شهرداری فعلی بر حل مشکل پیگیر است.

وی از حل مشکل و پیگیری پروژه شهرک فارابی بعد از هجده سال و رضی آباد بعد از حدود ده سال نام برد که با پیگیری و جدیت حل شده است و متذکر شد: در خصوص هفتاد دهانه مغازه همکاری سایر نهادهای مدیریت ارشد، شورای شهر و نگاه ویژه اداره کل راه و شهرسازی را می‌طلبد.

شهشهردار نهاوند در پایان بابیان اینکه جلساتی درباره مغازه‌های نهاوند با نماینده محترم و اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شده است افزود: امیدواریم موضوع به نتیجه برسد مدیریت جدید راه و شهرسازی قول‌هایی بر این مضمون داده‌اند که با رعایت موازین قانونی اداره متبوعه و با همکاری ادارات ارشد استانی و قضائی امیدواریم این امر محقق شود./ مهر

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش