سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 21189

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" ، از شناسايي و دستگيري باند 4 نفره سارقان منزل و کشف 4 فقره سرقت توسط پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری صدای نهاوند، سرهنگ “ذبیح الله درویشی”در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی باند ۴ نفره سارقان منزل شده که ۲ نفر از آنان را دستگیر و به یگان انتظامی دلالت دادند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: سارق دستگیر شده پس از تحقیقات و بازجویی های صورت گرفته، مشخصات ۲ نفر همدست دیگر خود را نیز اعلام و به ۴ فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی ۲میلیارد ریال درسطح شهرستان اعتراف کردند که دراین خصوص پرونده قضائی تشکیل وتحت رسیدگی می باشد و تلاش جهت دستگیری همدستان آنها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند درپایان این خبر با اشاره به اهمیت مشارکت های عمومی در امر پیشگیری از سرقت به شهروندان محترم توصیه کرد: تا نسبت به رعایت نکات ایمنی همچون نصب دوربین های مداربسته، استفاده از قفل و درب های محکم ومطمئن، عدم نگهداری پول نقد و طلا و جواهر در منزل و… نسبت به ارتقاء ضریب امنیت منازل و دیگر اماکن خصوصی اهتمام داشته و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن تماس۱۱۰به پلیس گزارش دهند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش