جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21169

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: با افرادی که در موضوع آب در شهرستان نهاوند، تن به قانون نمی دهند باید برخورد جدی شود .

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: امروز ایران قدرتمند است و در مذاکرات می بینیم ما پاسخ طرف مقابل را از روی قدرت دادیم.

وی اظهار داشت: کلید رونق اقتصاد؛ تولید است و باید مسئولان از تولید کنندگان حمایت کنند و سیاست امروز دولت حمایت از تولید است و البته باید نظارت هم باشد.

امام جمعه نهاوند افزود: مردم انصافا لیاقت هرگونه خدمتی دارند چون در عرصه های مختلف مردم همیشه پای کار بوده اند و خوش درخشیده اند و مسئولان باید به فکر این مردم باشند و برای انها شبانه روزی تلاش کنند.

وی بیان داشت: رهبر انقلاب از همه دولت ها مطالباتی داشتند که خدمت به مردم، مبارزه با فساد، مردمی بودن، اجرای عدالت و مقابله با دشمنان و تهدیدهای خارجی از جمله این مطالبات است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: امروز از نظر منطق مذاکره و قدرت دفاعی به جایی رسیدیم که دشمنان کاری نمی توانند بکنند و دچار استیصال شدند چون دشمنان اگر می توانستند به ما فرصت‌ نمی دادند.

وی بیان داشت: ما در مذاکرات خواسته های خودمان را اعلام کردیم و حدود ۱۰ روز است که طرف مقابل می خواهد به پیام‌ ما پاسخ دهد و حالا پاسخ دادند تا مراجع مربوطه در کشورمان پاسخ آنها را بررسی کنند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها به موضوع کمبود آب اشاره کرد و بیان داشت: کشاورزان و باغداران انشاالله همچنان همراهی کنند تا این مشکل حل شود و همه به حق خود راضی باشند و حقوق دیگران را رعایت کنند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: همه باید تسلیم قانون باشیم و آب عادلانه توزیع شود که اگر این موضوعات را رعایت کنیم انشاالله از این شرایط عبور می کنیم.

وی ادامه داد: نمی شود کسی که بالا دست است هرچه آب می خواهد بگیرد چون از قدیم مقرراتی بوده، حق آبه ای بوده، میرابی بوده و باید اینها رعایت بشود.

امام جمعه نهاوند در پایان گفت: باید قانون را رعایت کنیم و با افرادی که تن به قانون نمی دهند باید برخورد جدی شود چون همه باغات و روستاها از این آب حق دارند و از دستگاه های مربوطه و انتظامی تقاضا داریم که با افرادی که قانون شکنی می کنند برخورد قانونی داشته باشند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش