جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21165

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: دولت فعلی میراث دار پروژه های نیمه تمام و بلاتکلیف از سال ها و دولت های پیش در شهرستان نهاوند است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند در سومین روز از هفته دولت در جمع نمازگزاران نماز جمعه نهاوند از اقدامات دولت و برنامه های زیرساختی او برای تقویت و افرایش کیفیت زندگی مردم و اقتصاد و معیشت جامعه سخن گفت.

 ضرغام احمدوند گفت؛ برجام پیشرفت خوبی دارد و تا زمانی که تمام خواسته های جمهوری اسلامی تامین و تمکین نشود،این مذاکرات ادامه دارد و در ماههای آینده شاهد اقدامات خوبی در این باره خواهیم بود.

احمدوند افزود: در یک سال دولت اگرچه قضاوت آن زودهنگام است اما معتقدیم اتفاق های خوبی در حوزه وام ها و تسهیلات رخ داده و قابل توجه است، برخی اقدامات زیر ساختی است و نیاز به زمان دارد و انتظار داریم مردم با وجود همه مشکلات موجود همراه باشند و با تلاش مسولین و همراهی نماینده وتعامل حجت الاسلام مغیثی و ما بعنوان خادم شما در فرمانداری به تحقق این اقدامات و لمس آن ها در زندگی مردم کمک کنیم.

وی ادامه داد: حدود۳ماه است که بعنوان نماینده دولت انقلابی و ولایتمدار و خادم مردم در شهرستان نهاوند فعالیت دارم دولت میراث دار پروژه های نیمه تمام و بلاتکلیف از سال ها و دولت های پیش بوده و برخی هم در حال تخریب بودند.

فرماندار نهاوند، اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری برای پروژه های بالای ۵۰درصد پیشرفت اعتبارات خوبی گرفته شد و برخی پروژه ها هم فعال است که تلاش داریم به سرنوشت پروژه های تعطیل و راکد دچار نشود بخصوص در حوزه آموزش و پرورش که تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید به اتمام خواهند رسید.

ضرغام احمدوند بیان کرد: میز خدمت را به ادارات منتقل کردیم به همراه معاونت ها و مدیران دستگاهها با مردم دیدار و در همان ملاقات ها بسیاری مشکلات هم حل شد.

وی در پایان گفت: ۶۱پروژه با اعتبار۶۵۹میلیارد تومان برای هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که برخی هم با حضور استاندار انجام خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. رضا گفت:

    باسلام
    جناب اقای فرماندار
    احتراما به استحضار میرسانم انقدر ناراحت و گله مند از مدیریت شهرم که سه جمله بیشتر نمیگویم
    ۱_میز مال مردم است ملک پدری میپندارند مسولین نهاوندی و بدین سبب مستوجب عذاب خدای سبحان اند به استناد نامه مولی به مالک
    ۲_فرمانداری که ده روز سع شماره فرماندار,معاون اجرایی,سیاسی امنیتی اش را با پانزده تماس کسی جواب ندهد لطفا بفرما همگان بروند خانه تا استاداری و بازرسی مهر و موم اش کند
    ۳_شهری که ریس اداراتش برای انجام وظایف قانونی گردن کلفتی میکنند,معلوم است فرماندارش انها را مجاب نکرده و قصد تغییر ندارد و رضایت ادارات را برشعار دولت مبنی بر تغییر به نفع مردم تغییر داده فصل انتخابات و ستاد وریس ستاد یکساله گذشته دلم برای این مردم نابلد قاتون که سرگردان ادارات اند میسوزد
    ضمنا بیمه ثر نهاوند افتضاح رانت فساد قبیله گرایی اسپانسرینگ عده ای دور مسولین,,,شرم بر مدیران شهری کهن و چند هزار ساله بهتر است بگویم دهیار روستایی هستی,,,یا درست من یا راه استان و تهران و بازرس ویژه دردو درمان نهاوند است
    کلکم راعا و کلکم مسولا,,نه کلکم اقوام و اشنایان
    والسلام مگر مهدی موعود این دهاتو درست کنه

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش