جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21136

صدای نهاوند:
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار نهاوند،با بیان اینکه موکب ها مانند گذشته فعال خواهد شد از تشکیل ۱۲ کمیته برای خدمات رسانی و اقدام در این ایام در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، شهروز کیانی در ستاد اربعین شهرستان گفت: همایش اربعین یکی از بزرگ‌ترین تجمع های دینی جهان اسلام است و امسال هم پیاده روی اربعین برگزار و شهرستان نهاوند هم با توجه به اینکه یکی از کریدورهای اصلی ‌ و محل تردد زائران عتبات عالیات است و همچنین بازگشایی مرز حجم قابل توجهی از زائران را میزبانی خواهیم کرد.

کیانی اظهار داشت: نیروی انتظامی، دستگاههای خدماتی، بهداشت و درمان به همراه سازمان تبلیغات، شهرداری، هلال احمر، عتبات عالیات، راهداری، کمیته بازرسی و نظارت با هدف نظارت بر خدمات موکب ها و… از جمله این کمیته ها است.

وی با بیان اینکه موکب های شهرستان حدود ۱۰ سالی است که در عراق میزبانی و ارائه خدمات به زائران نهاوند و سایر شهرهای استان را دارند؛ گفت: امسال هم این روال طبق سنوات گذشته با کیفیت بهتری ادامه خواهد داشت.

وی در بحث ارائه سوخت آزاد هم گفت: جایگاههای سوخت کیوان در قلعه قباد و باران در فیروزان آماده سوخت رسانی آزاد به خودروهای زائرین خواهد بود.

 کیانی افزود: با توجه به ضرورت کیفیت خدمات و رعایت موارد بهداشتی و تاکید بر تامین سلامت زائرین لازم است بهداشت و درمان نظارت دقیق داشته باشد و اطلاع رسانی با تهیه بروشور یا نصب بنر اقدام کند و هیچ موکبی بدون هماهنگی و مجوز اقدام به استقرار و تهیه غذای نذری ‌نکند و همچنین تابلوهای راهنما برای زائرین نسبت به معرفی موکب های مسیر و محل های توقف و مقصد و شهر بعدی نصب شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش