شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 2110

 صدای نهاوند:

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: موفقیت برجام شعار تعامل با دنیا به عنوان یکی از مهمترین شعارهای انتخاباتی دولت تدبیر و امید را محقق کرد.

رضا قیاسی روز یکشنبه در آیین افتتاحیه دومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی در همدان با تبریک پیروزی برجام افزود: بالاخره با تلاش های دولت برجام به فرجام رسید و دستاوردهای عظیم این موفقیت و پیروزی نقطه عطفی در جامعه اسلامی است.
وی اظهار کرد: این موفقیت تنها از دولت تدبیر و امید انتظار می رفت چرا که دکتر روحانی سال ها در نشست های مختلف در مجامع بین المللی حضور فعال داشت و تیم مذاکره کننده نیز صلاحیت کامل برای به ثمر رساندن برجام را داشتند.
وی عنوان کرد: با پیروزی برجام ما توانستیم به دنیا ثابت کنیم که تهدیدی برای هیچ جای دنیا نبوده و خود منشا امنیت و آرامش هستیم.
وی تصریح کرد: ما مردم دنیا را به نظارت و قضاوت فراخواندیم چرا که می خواستیم حرف خود را به دنیا بزنیم و افکار عمومی را به سمت خود جلب کنیم.
وی با بیان اینکه میز مذاکره محلی برای بیان نظر و ابراز حقوق است ادامه داد: با تصویب مجلس و عملکرد تیم مذاکره کننده هم اکنون ۳۰ میلیون دلار از دارایی بلوکه شده ایران در بانک های خارج از کشور آزاد شده و و مجوز ورود هواپیماهای پیشرفته بعد از ۳۶ سال به ایران داده شده است.
وی عنوان کرد: در طول ۳۶ سال گذشته ایران به دلیل تحریم ها مجبور به استفاده از هواپیماهای دست دوم و یا هواپیماهای فرسوده قبل بود که این می توانست خطرات مختلفی را بدنبال داشته باشد.
قیاسی گفت: درآمد کشور از زمانی که دولت یازدهم کشور را به دست گرفت از ۲٫۵ میلیون بشکه نفت به ۶۰۰ بشکه رسید و هزینه فروش هر بشکه نفت از بالای ۱۰۰ دلار به ۳۰ دلار کاهش پیدا کرد.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری با شعار احیای اخلاق، نجات اقتصاد و تعامل با دنیا وارد عمل شد و شب گذشته نیز در به فرجام رسیدن برجام تعامل با دنیا عملی شد.
وی گفت: این رقم نشانگر این است که ما هیچ درآمد نفتی در این مدت نداشته ایم و امیدواریم این مذاکرات زمینه را برای ورود ما به اپک فراهم کند چرا که تا زمانی که زیر ساخت های لازم برای اجرای اقتصاد مقاومتی فراهم شود ناچار به استفاده از درآمدهای نفتی هستیم.
وی تصریح کرد: ما هم اکنون آماده تعامل با همه کشورها به جز رژیم اسرائیل که هیچ وقت به عنوان جغرافیای سیاسی به شمار نمی رود و آمریکا که هنوز نتوانسته است اعتماد ما را جلب کند هستیم.
قیاسی افزود: ما نیاز داریم تا با دنیا ارتباط برقرار کنیم و از انزوای سیاسی خارج شده و رویکرد جدیدی را در پیش بگیریم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: امروز داعش با نام اسلام با شعار الله اکبر دست به جنایت هایی در دنیا می زنند که جنایت های هیتلر و چنگیز خان مغول در برابر آنها ناچیز است.
وی با توجه به نقش زنان در جامعه اضافه کرد: تلاش نظام جمهوری اسلامی این است که ۵۰ درصد سهم بانوان را اختصاص دهد چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران به زن نگاه متهجرانه گونه کشورهای عربی نیست.
وی افزود: در غرب نیز قوانین علیه زنان طبق نظرات فروید پیاده می شود که این نیز باعث ایجاد نگاه جنسی به زنان و بی بندوباری های جنسی و فروپاشیدگی بنیان خانواده ها شده است.
وی عنوان کرد: در ایران اسلامی زنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی پا به پای مردان در عرصه های اجتماعی حضور یافته و هم اکنون نیز ۶۳ درصد ورودی دانشگاه های کشور زنان هستند.
دومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی ۲۷ تا ۳۰ دی ماه از ساعت ۹تا۱۲ صبح و ۱۶ تا ۲۰ بعد از ظهر در سالن شهید آوینی همدان پذیرای علاقمندان است.

کانال صدای نهاوند

 
همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش