جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21082

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند، گفت: توجه ویژه به نقاط حادثه خیز نهاوند و رفع معایب آنها در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند به همراه معاون سیاسی ، امام جمعه فیروزان، بخشدار خزل و رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند و شهردار و اعضای شورای شهر فیروزان از پایگاه امداد جاده‌ای فیروزان بازدید کردند.

ضرغام احمدوند در حاشیه این دیدار اظهار کرد: هلال‌احمر شهرستان برنامه‌ریزی لازم جهت پشت سر گذاشتن تابستانی ایمن را انجام دهد چرا که شهرستان نهاوند به لحاظ دارابودن برخی نقاط حادثه‌خیز نیازمند توجه ویژه به این موضوع است.

احمدوند افزود: تعامل و هماهنگی نیروهای امدادی سرعت عمل در سوانح و همچنین امکان نجات جان انسان‌ها را افزایش می‌دهد لذا انتظار داریم همچون گذشته تعامل، هم‌افزایی و همدلی بیشتری با مجموعه علوم پزشکی و مشخص اورژانس داشته باشید.

وی بیان کرد: به دستگاه‌های متولی و ذی‌ربط محول شده وظایف خود نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان را دنبال کنند لذا انتظار داریم تا تحقق این مهم نیروهای امدادی توجهی ویژه به نقاط حادثه خیر شهرستان در ایام خاص داشته باشند.

فرماندار نهاوند، گفت: شرایط ژئوفیزیکی نهاوند می طلبد همه نیروهای امدادی در سوانح و حوادث طبیعی و غیرطبیعی برای خدمت رسانی به مردم آمادگی لازم را داشته باشند تا شاهد به حداقل رساندن تلفات احتمالی باشیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش