سراب گیان نهاوند ثبت جهانی می شود/راه اندازی موزه جز توافقات ما است

نهاوند شهر جهاد و اجتهاد است/به دنبال پیشرفت شهرستان و حل مشکلات هستیم

آغاز به‌کار کلیه دستگاه‌های اجرایی استان همدان از ساعت ۷/۳۰ صبح

زلزله چهار ریشتری گیان نهاوند را لرزاند

یکدستگاه سختی گیر جهت تاسیسات بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند خریداری شد

متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای منازل در نهاوند

وضعیت اشتغال در نهاوند بد است

پنج نقطه در نهاوند برای ساخت مسکن جانمایی شده است

دعوت شهردار نهاوند از سرمایه گذاران نهاوندی جهت مشارکت در پروژه های سرمایه گذاری

جمعه متفاوت نهاوند/ همه می آییم تا در تاریخ نهاوند ثبت کنیم ما مردمان خوش استقبال و بد بدرقه نیستیم

  • کد خبر : 20964

صدای نهاوند:
با حکم وزیر کشور ضرغام احمدوند بعنوان فرماندار جدید نهاوند، منصوب شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید نهاوند، صبح امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، امام جمعه و اعضای شورای تامین نهاوند و مجموعه اعضای شورای اداری در سالن شهدای فرمانداری نهاوند، برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در این مراسم اظهار داشت: اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و توزیع عادلانه آن حرکت به سمت تحقق عدالت اجتماعی صبا با اجرای این طرح در آینده ای درخشان در انتظار مردم خواهد بود.

حسن رضا نیا افزود: این طرح یک اقدام شجاعانه بود و برای اجرای این طرح همه ما باید کمک و روشنگری کنیم و هر کسی در هر جای قرار دارد باید به کمک دولت به شتابد، امروز و در این شرایط دشمن با همه توان رسانه‌ای به میدان آمده که مردم را از نظام جدا کند و امروز نظام ما بیشتر از هر موقعیتی به کمک مردم نیاز دارد.

رضا نیا بیان کرد: اجرای طرح مردم سازی یارانه ها و توزیع عادلانه آن حرکت به سوی تحقق عدالت اجتماعی است و باید اجرا شود و همه ما تکلیف داریم وظیفه داریم به نظام جمهوری اسلامی ایران کمک کنیم و قطع آینده ای درخشان در انتظار مردم خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به انتصاب فرماندار جدید نهاوند بیان کرد سیاست های دولت و شخص استاندار انتخاب مدیران بومی و سپردن مدیریت ها و افراد بومی در استان است و تاکنون هم این چنین بوده است فرمانداران نقطه وصل مردم با نظام هستند و فرماندار جدید نهاوند باید فضای همکاری و دوستی را در شهرستان فراهم کند.

وی اظهار داشت:  سلگی به عنوان سرپرست فرمانداری نهاوند در شرایط دشواری مسئولیت را پذیرفت و تلاشهای بی وقفه ایشان در جهت پیشرفت شهرستان نهاوند از چشم همگان پوشیده نیست، اما احساس می‌شد در شرایط جدید یک فرد تازه نفس برای ادامه راه جایگزین شود و اهداف دولت مردمی سیزدهم را در شهرستان پیاده کند آقای احمدوند که به عنوان سکان‌دار و مجری اهداف دولت مردمی در شهرستان آغاز به کار خواهد کرد ایشان نیز از چهره های انقلابی پایه کار توانمند پاک دست و از همین دیار هستند.

وی خاطر نشان کرد :ضرغام احمدوند نه کیسه‌ای دوخته و نه چشمی به منافع دارد از او خواستم که همگام و همراه امام جمعه باشد و به عنوان مقام ارشد اجرایی در شهرستان با حفظ جایگاه مردم شهرستان به عنوان نقطه وصل مردم و نظام خدمت خود را بدون حاشیه و بدون وقف در فضای وحدت و انسجام و بافت هم فکری نخبگان و البته نماینده مردم نهاوند در مجلس ادامه دهد.

وی در خاتمه خطاب به فرماندار جدید نهاوند گفت: بانوان و جوانان گام دوم انقلاب ظرفیت های خوبی هستند که باید به بهترین نحو از آنها استفاده کرد و جوانان گام دوم انقلاب را برای مسئولیت های آینده تربیت کنید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش