سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 20964

صدای نهاوند:
با حکم وزیر کشور ضرغام احمدوند بعنوان فرماندار جدید نهاوند، منصوب شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید نهاوند، صبح امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، امام جمعه و اعضای شورای تامین نهاوند و مجموعه اعضای شورای اداری در سالن شهدای فرمانداری نهاوند، برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در این مراسم اظهار داشت: اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و توزیع عادلانه آن حرکت به سمت تحقق عدالت اجتماعی صبا با اجرای این طرح در آینده ای درخشان در انتظار مردم خواهد بود.

حسن رضا نیا افزود: این طرح یک اقدام شجاعانه بود و برای اجرای این طرح همه ما باید کمک و روشنگری کنیم و هر کسی در هر جای قرار دارد باید به کمک دولت به شتابد، امروز و در این شرایط دشمن با همه توان رسانه‌ای به میدان آمده که مردم را از نظام جدا کند و امروز نظام ما بیشتر از هر موقعیتی به کمک مردم نیاز دارد.

رضا نیا بیان کرد: اجرای طرح مردم سازی یارانه ها و توزیع عادلانه آن حرکت به سوی تحقق عدالت اجتماعی است و باید اجرا شود و همه ما تکلیف داریم وظیفه داریم به نظام جمهوری اسلامی ایران کمک کنیم و قطع آینده ای درخشان در انتظار مردم خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به انتصاب فرماندار جدید نهاوند بیان کرد سیاست های دولت و شخص استاندار انتخاب مدیران بومی و سپردن مدیریت ها و افراد بومی در استان است و تاکنون هم این چنین بوده است فرمانداران نقطه وصل مردم با نظام هستند و فرماندار جدید نهاوند باید فضای همکاری و دوستی را در شهرستان فراهم کند.

وی اظهار داشت:  سلگی به عنوان سرپرست فرمانداری نهاوند در شرایط دشواری مسئولیت را پذیرفت و تلاشهای بی وقفه ایشان در جهت پیشرفت شهرستان نهاوند از چشم همگان پوشیده نیست، اما احساس می‌شد در شرایط جدید یک فرد تازه نفس برای ادامه راه جایگزین شود و اهداف دولت مردمی سیزدهم را در شهرستان پیاده کند آقای احمدوند که به عنوان سکان‌دار و مجری اهداف دولت مردمی در شهرستان آغاز به کار خواهد کرد ایشان نیز از چهره های انقلابی پایه کار توانمند پاک دست و از همین دیار هستند.

وی خاطر نشان کرد :ضرغام احمدوند نه کیسه‌ای دوخته و نه چشمی به منافع دارد از او خواستم که همگام و همراه امام جمعه باشد و به عنوان مقام ارشد اجرایی در شهرستان با حفظ جایگاه مردم شهرستان به عنوان نقطه وصل مردم و نظام خدمت خود را بدون حاشیه و بدون وقف در فضای وحدت و انسجام و بافت هم فکری نخبگان و البته نماینده مردم نهاوند در مجلس ادامه دهد.

وی در خاتمه خطاب به فرماندار جدید نهاوند گفت: بانوان و جوانان گام دوم انقلاب ظرفیت های خوبی هستند که باید به بهترین نحو از آنها استفاده کرد و جوانان گام دوم انقلاب را برای مسئولیت های آینده تربیت کنید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش