جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20870

صدای نهاوند:
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند، گفت: واجدین الشرایط جدید در طرح ملی مسکن شناسایی و بزودی تعیین تکلیف می شوند.

به گزارش صدای نهاوند، علیرضا نثاری در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند،  گفت: در حوزه بهسازی و عمران روستایی بالغ بر۳۲میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی و نماینده مصوب شده که تاکنون بیش از ۱۶ میلیارد تومان در قالب ۴۱ پروژه بهسازی روستایی تخصیص داشته و در مرحله اجرایی و قرارداد میباشند و تا پایان تیرماه به اتمام خواهد رسید.

نثاری گفت؛ سهم اعتبارات ملی از این مبلغ ۲۲ میلیاردتومان است که در حوزه نوسازی مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵هزار نفر نیز در یکسال گذشته تعداد۷۱۰ واحد مسکونی از تسهیلات نوسازی استفاده نموده و بالغ بر ۵۵۰ واحد پایان کار خود را دریافت نموده اند.

به گفته وی اعتبار هزینه شده در این حوزه نیزبالغ بر۶۱ میلیاردتومان بوده و در این حوزه در یکسال گذشته بالغ بر ۱۳ میلیاردتومان نیز کمک بلاعوض ساخت از محل حساب صد حضرت امام(ره) و سازمان برنامه و بودجه به متقاضیان واجد الشرایط پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مسکن گفت: در نهضت ملی مسکن نیز ۳۶۵ واحد باپیشرفت فیزیکی بیست درصد در دست اجرابوده که عملیات اجرایی آن با قوت و سرعت ادامه دارد. و افراد واجدالشرایط جدید نیز در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شناسایی و بزودی با هماهنگی اداره راه و شهرسازی تعیین تکلیف خواهدشد.

علیرضا نثاری افزود: تعداد ۵۷۰ جلد سند مالکیت روستایی نیز در یکسال گذشته با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک صادر و تحویل مالکین شده است.

وی بیان کرد: عملیات خاکی و زیر سازی معابر در ۳۷ روستا و ارائه خدمات فنی و بازنگری طرح های هادی ۱۲ روستا و همچنین فعالیت ۴۵نفر مهندس ناظر محترم و ۸ نفرمهندس طراح سازه و معماری در حوزه ساخت و ساز نیز گوشه ای دیگر از فعالیتهای این بنیاد در یکسال گذشته بوده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش