سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20760

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند:

خودرو‌های بدون پلاک در نهاوند توقیف می شوند

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند، گفت: باعنایت به اینکه تردد خودرو‌های فاقد پلاک یا دارای پلاک مخدوش و تقلبی برخلاف مقررات و مغایر با نظم و امنیت شهرستان می‌باشد لذا برخورد قانونی با اینگونه خودرو‌ها در دستور کار دستگاه قضایی این شهرستان قرار گرفت.

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: رانندگان می‌بایست پلاک خودرو را برابر مقررات در محل تعیین شده نصب نمایند در غیر اینصورت از ادامه تردد خودرو توسط پلیس ممانعت خواهد شد.

آزاد بخت گفت: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییر در ارقام و مشخصات پلاک وسایل نقلیه موتوری زمینی، آبی یا کشاورزی یا الصاق پلاک تقلبی یا پلاک متعلق به وسایل نقلیه دیگر، جرم بوده و در این قانون برای مرتکبان از شش ماه تا یک سال حبس پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی موظف است در صورت مشاهده و پارک هر گونه خودرو بدون پلاک، سریعا نسبت به توقیف خودرو اقدام و مراتب را به دفتر دادستانی نهاوند اعلام کند.

آزاد بخت در پایان گفت: از خودروهای بدون پلاک برای کارهای خلاف استفاده می کنند، لذا مردم باید هوشیار باشند و در صورت مشاهده خودرو پارک شده بدون پلاک در محل زندگی خود موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع و راهنمایی و رانندگی نیز در صورت مشاهد نسبت به اعمال قانون آن اقدام کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش