مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 20696

صدای نهاوند:
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان، گفت: تا کنون ۵۰درصد احداث شبکه فاضلاب شهری نهاوند با اعتبار ۱۰۰میلیارد تومان انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علی هاشم ده پهلوان در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت دهه فجر اظهار داشت : طول کل شبکه آب و فاضلاب شهر نهاوند ۲۱۰ کیلومتر است که تاکنون بیش از ۱۰۳ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

 ده پهلوان گفت: در سال جاری ۶ کیلومتر تعهد شبکه گذاری در مختلف شهر نهاوند داشته ایم که به علت تغییر دولت و تاخیر در اعتبارات تا پایان سال ۴ کیلومتر از محل اعتبارات جاری تبصره ۲و ۳ بابت نصب انشعابات انجام می شود.

ده پهلوان افزود: طرح احداث شبکه در نهاوند شامل ۲۰ هزار انشعاب و تحت پوشش قرار گرفتن بیش از ۶۰ هزار نفر از جمعیت شهر نهاوند است. که تاکنون ۱۱هزار و ۵۰۰ انشعاب در شهر نهاوند نصب شده است. و ۱۰۰فقره انشعاب غیر مجاز در شهر و روستا با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند تصریح کرد: سال آینده نیز با توجه به تخصیص اعتبارات تا ۸ کیلومتر تعهد شبکه گذاری در مناطق ؛ خیابان خاقانی ، کوی کشاورز ، بلوار شهید قدوسی ، باغچه اسفندیاری ، کوی سرباز ، باغچه نبی شیخ را داریم.

وی ضمن گلایه از مدیران برخی ادارات و ارگانها گفت: متاسفانه طبق بررسی های انجام شده بیش از ۱/۵ میلیارد تومان طلب از برخی ادارات و ارگان ها در لیست بدهکاران اصلی این شرکت دیده می شود که امیدواریم نسبت به تسویه بدهی خویش اقدامات لازم را به عمل آورند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش