جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20673

صدای نهاوند:
سرپرست فرمانداری نهاوند، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان نهاوند بصورت پیاده ( فردی ) برگزار می‌گردد.

جعفر سلگی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند،ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در خصوص نحوه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در نهاوند اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند فعلاً از نظر رنگ بندی کرونایی در وضعیت نارنجی قرار دارد، بنابراین راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهرستان همزمان با سراسر کشور ( بصورت فردی) برگزار خواهد شد.

سلگی افزود: طبق هماهنگی های انجام شده با ستاد استانی مقابله با کرونا، مقرر شده است تا راهپیمایی ۲۲ بهمن در نهاوند به صورت حضوری و پیاده ( فردی) برگزار شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند با اشاره به برگزاری برنامه‌های گوناگون در طول ایام الله دهه فجر در سراسر استان، یادآور شد: درایام دهه فجر بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی در قالب ۲۲ کمیته در شهرستان نهاوند برگزار گردید و سهم شهرستان نهاوند از فجر چهل و سوم تعداد ۵۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۱ میلیارد و ۸۰۷ میلیون تومان بود که کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسیدند.

 جعفر سلگی تصریح کرد: مسیر راهپیمایی در شهرستان نهاوند از مسجد آیت الله حیدری (ره) آغاز و با عبور از میدان ابوذر به‌سمت میدان شریعتی و در میدان امام خمینی (ره) تجمع مردمی صورت خواهد پذیرفت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش