سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 20661

صدای نهاوند:
‍ سرپرست فرمانداری نهاوند، گفت: تدابیر لازم جهت برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌صورت فردی و خودرویی در نهاوند انجام شده است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، جعفر سلگی در جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان نهاوند که با دستور کار برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شد، گفت: ضمن انجام تدابیر مقتضی برای برگزاری راهپیمایی بصورت فردی و یا بصورت خودرویی، تابع وضعیت کرونایی و تصمیم ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا هستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند با بیان اینکه شاه بیت بحر طویل دهه مبارک فجر راهپیمایی ۲۲ بهمن است، افزود: راهپیمایی در صورت برگزاری بصورت فردی ساعت ۱۰ صبح روز ۲۲ بهمن از مقابل مسجد شهیدحیدری آغاز و در میدان امام خمینی(ره) سخنرانی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به احتمال مواجهه با وضعیت قرمز و خطر ناک کرونایی اضافه کرد: در این صورت مانند سال گذشته راهپیمایی خودرویی را از مقابل فرمانداری آغاز و به گلزار شهدای باغ بهشت ختم می‌گردد.

سلگی با اشاره به پیشگام بودن مردم ولایت‌مدار نهاوند در همه صحنه های انقلاب، تاکید کرد: شایسته است ادارات و کلیه مراکز خدماتی در ایام دهه فجر خدمات ویژه ای به مردم شریف نهاوند ارائه نمایند.

وی افزود: در صورت برگزاری راهپیمایی فردی غرفه‌های فرهنگی، اجرای گروه سرود، حضور یگان امداد هلال احمر و هنرمندان و ورزشکاران نیز در مسیر راهپیمایی پیش بینی شده است، همچنین تمام مسیر توسط شهرداری آذین‌بندی شده است.

سرپرست فرمانداری نهاوند با بیان اینکه نماز جمعه بستر مناسبی برای ارائه خدمات به شهروندان و نمازگزاران است، اظهار کرد: امسال با توجه به تقارن ۲۲ بهمن و روز جمعه انتظار داریم در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی شاهد حضور پرشور مردم در نماز جمعه و ارائه خدمات و غرفه های جانبی فعال فرهنگی و خدماتی در نماز جمعه باشیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش