جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20653

صدای نهاوند:
نشست خبری مدیر آموزش و پرورش نهاوند با خبرنگاران به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند در این نشست با بیان این که بیش از ۲۸ برنامه ی فرهنگی برای ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت این ایام، تدوین شده است، افزود: مراسم زنگ انقلاب در سطح مدارس اولین فعالیتی بود که همزمان با آغاز دهه ی فجر و سالروز نکوداشت لحظه ی ورود تاریخی امام راحل (ره) به کشور همزمان با مدارس استان و منطقه به صورت نمادین در مرکز آموزشی فرزانگان برگزار گردید.

محمد حسین دارایی تاکید کرد: همایش بصیرتی در سطح فرهنگیان، دیدار با خانواده های معظم شهدا و محفل انس با قرآن ، نمایشگاه عکس ، کتابخوانی از برنامه های شاخصی است که با همکاری مدیران مدارس و با حضور مسئولین برگزار شد.

دارایی فعالیت مدارس به صورت حضوری را دارای مزایای زیادی نسبت به حضور مجازی دانست که از جمله می‌توان به برقراری ارتباط حسی بین معلم و دانش‌آموز، نظم و ترتیب و کیفیت مناسب آموزش اشاره کرد.

وی اظهار داشت: در بخش رعایت پروتکل های بهداشتی و زمینه سازی برای تداوم آموزش به طریق حضوری با توجه به ظرفیت مدارس تابعه نسبت به تقسیم بندی و ساماندهی دانش آموزان، مدیریت ساعت آموزشی، کنترل فاصله ی فیزیکی، تجهیز و بهسازی محیط و … تا حد امکان، اقدام لازم انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش نهاوند در رابطه با نحوه فعالیت مدارس در شرایط کرونایی گفت: با توجه به بخشنامه‌ی دریافتی اداره کل آموزش وپرورش استان و دستورالعمل ۰۶، مبنای تعطیلی مدارس بر اساس ارائه تست مثبت دانش‌آموزان می باشد؛ بنابراین مدیران محترم توجه داشته باشند، اگر آماری را که به اداره اعلام می کنند بر اساس ارائه تست مثبت می باشد، با توجه به بخشنامه، اگر در یک کلاس بیشتر از یک نفر تست مثبت بود کلاس تعطیل میگردد و اگر بیشتر از دو کلاس این شرایط را داشتند، با هماهنگی اداره مدرسه برای مدت معین تعطیل اعلام می‌گردد؛ اما اگر آمار بر اساس تست مثبت نمی باشد،به دانش آموزانی که جزو آمار اعلامی محسوب شده اند اعلام شود تا اطلاع ثانوی از حضور در مدرسه خودداری کنند. و هر دانش آموزی که علائم سرماخوردگی دارد تا برطرف شدن علائم، آموزش ها را به صورت مجازی دنبال نماید.

وی افزود: اگر حد نصاب تست های مثبت ارائه شده به مدرسه به شرایط دستورالعمل اعلام شده رسید، با اعلام آمار و هماهنگی با اداره، آموزش حضوری در آموزشگاه تعطیل اعلام می گردد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش