جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20639

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: راه‌حل صنعت خودرو توجه به صنایع دانش‌بنیان است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند، اظهار داشت: رهبر انقلاب بر جهاد تبیین بسیار تأکیددارند و باید واقعیت‌های گذشته برای مردم بیان شود و جوانان بدانند در گذشته درزمینهٔ بهداشت و امنیت و امکانات در چه وضعیتی بوده‌ایم و امروز در کجا هستیم.

وی ادامه داد: در همین شهرستان نهاوند به برکت انقلاب اسلامی الآن روستایی نداریم که نعمت گاز و برق و آب نداشته باشند درحالی‌که در رژیم پهلوی از این خبرها نبود و حتی از جاده روستایی هم خبری نبود.

امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: رهبر انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی نکات بسیار مهمی بیان کردند که باید موردتوجه قرار بگیرد که حمایت از صنایع دانش‌بنیان از تأکیدات ایشان و توجه به نیروهای داخل ازجمله این فرمایشات بود.

وی بیان کرد: اگر صنایع دانش‌بنیان رونق بگیرد هیچ بن‌بستی درزمینهٔ تولید قطعات و پیشرفت صنایع مختلف نداریم و زمینه‌ساز توسعه کشور خواهد بود که رهبر انقلاب نیز بر این موضوع تأکید داشتند.

حجت‌الاسلام مغیثی با انتقاد از وضعیت صنعت خودرو گفت: راه‌حل صنعت خودرو توجه به صنایع دانش‌بنیان است برای مثال برای یک قطعه تحریم شده معطل بمانیم و ۲۰ هزار خودرو در انبار بماند و مسئولان بگویند که دشمن تحریم کرده که این خیلی نقص است.

وی ادامه داد: قطعات را خارجی‌ها نمی‌دهند ولی خودمان که می‌توانیم بسازیم چون فکری که می‌تواند موشک بسازد و آمریکا را سر جایش بنشاند یعنی نمی‌تواند یک قطعه بسازد و این نهایت بی‌عرضگی است.

امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها به فرصت دهه فجر برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان گزارش‌ها و اقدامات مسئولان و پیشرفت‌های نظام است و باید بابیان دستاوردهای این ۴۳ سال مردم را امیدوار کنیم.

وی ادامه داد: در گذشته، انقلاب اسلامی با انواع تهدیدها و تحریم‌ها و مشکلات مواجه شد که در همه این حوادث حضور مردم و هدایت‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باعث شکست نقشه‌های دشمنان و سربلندی ایران اسلامی در همه بحران‌ها بود و به یاری خدا آینده برای مردم ما بسیار بهتر خواهد بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش