جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20630

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند، گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری نهاوند، برای تصویب در شورای شهر 103 میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مجید یوسفی نوید صبح چهارشنبه در صحن شورای شهر نهاوند در دفاع از بودجه پیشنهادی، شهرداری گفت: بودجه سال ۱۴٠۱ به ۱٠۳میلیارد افزایش پیدا کرده است، که ۶۷ درصد آن عمرانی و ۳۳درصد جاری است.

یوسفی نوید افزود: توجه بیشتر به مناطق کم برخوردار در اولویت ما بوده است، موضوع دوم بحث منابع داخلی بود که بر اساس این ظرفیت ها بودجه در شورا مصوب شد، و یک سری پروژه ها در مناطق کم برخوردار احداث شد از جمله پارک صخره ای، پارک بادام، مرمت مسیل ها،بود.

وی ادامه داد: هزینه های جاری بودجه امسال کم شده است اما در مقابل بودجه عمرانی شهرداری را افزایش داده ایم.

شهردار نهاوند، گفت: اصلاح منابع درآمدی و منابع جدید درآمدی در نظر گرفته شده است،ایمن سازی شهر در برابر سوانح،ساماندهی مسیل ها،سند بازار خودرو با ۱۵٠٠٠هزار متر با همکاری دفتر اسناد آماده است برای کمیسیون ماده ۵ که درآمدی برای شهرداری محسوب میشود، همچنین با راه اندازی شهر خودرو «ترمینال قدیم» میتوان منبع درآمد برای شهر ایجاد کرد، معدن شن و ماسه وسنگ شهر در مرحله انفجار برای رسیدن به مواد اولیه جهت تولید آسفالت آماده میباشد.

مجید یوسفی نوید با توجه به ترافیک شهری زیاد و گره های ترافیکی که در سطح شهر است و افزایش ماشین آلات که نیاز به کار کارشناسی دارد گفت:طرح مطالبات ترافیکی و آبهای سطحی در سطح شهر انجام گرفته است.و در خصوص ورودی های شهر اقدامات و برنامه های در حال اجرا میباشد.

یوسفی نوید بیان کرد: برای احداث پارکینگ تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است که شهرداری همکاری لازم را با سرمایه گذار بخش خصوصی دارد و عوارضی هم در این زمینه گرفته نمیشود.

وی یادآور شد:در حال حاضر با راه اندازی و فعال کردن واحد زیبا سازی و اضافه شدن اورژانس شهری در سطح شهر مبلمان فرسوده و آهن آلات که از قبل کهنه و پوسیده شده اند جمع اوری میشود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش