سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20621

صدای نهاوند:
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: مدیران ادارات نهاوند، ارباب رجوع را در اتاق ها سرگردان نکنند و اگر می خواهند در این دولت کار کنند باید تمام و کامل این دولت را قبول داشته باشند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، جعفر سلگی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند، گفت: در راستای ایجاد اشتغال، از تمام پتانسیل‌های موجود در شهرستان نهایت استفاده را خواهیم برد.

وی افزود: لازم است در شهرستان در راستای تحقق اهداف عالی نظام و دولت تمام مدیران همراه با مجموعه مدیریتی شهرستان هم‌قدم شوند تا بتوانیم به مردم شریف شهرستان بیش از پیش خدمات مفید و کارساز ارائه نمائیم.

سرپرست فرمانداری نهاوند با بیان اینکه تمام مدیران شهرستان هم‌راستا با نظام و انقلاب هستند، گفت: تمامی مدیران جهت آذین‌بندی ادارات و بانک‌ها اقدام نمایند.

جعفر سلگی گفت: مدیران بانک‌ها و ادارات در راستای تکریم ارباب رجوع و توجه به معیشت مردم، دو رکن اصلی و سیاست دولت سیزدهم نهایت همکاری با مردم داشته باشند و جهت تسریع در امور همشهریان و اعطای تسهیلات در استان پیشرو باشند.

وی با بیان اینکه ایام دهه مبارک فجر در واقع تبیین اهداف نظام می‌باشد، اظهار داشت: اکثریت برنامه‌های ایام‌الله مبارک دهه فجر امسال بصورت حضوری و باشکوه برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری نهاوند بااشاره به نگرانی والدین جهت حضور دانش آموزان در مدارس، افزود: آموزش و پرورش تمام زیرساخت‌های لازم جهت حضور دانش آموزان در مدارس را جهت رفع نگرانی والدین فراهم نماید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش