جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20510

صدای نهاوند:
رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: تاکنون بیش از ۳۴۰۰ نفر در این شهرستان برای طرح جهش ملی مسکن ثبت نام کرده اند که در مراحل بعدی پالایش می شوند.

علیرضا نثاری در گفت و گو با خبرنگار صدای نهاوند،گفت: در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان ۳۶۵ واحد در قالب انبوه‌ سازی در شهرک شهید حیدری آغاز شده است.

وی ادامه داد: این طرح در ۱۴ بلوک ساخته می شود و تا به حال حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نثاری به ثبت نام دور جدید طرح جهش ملی تولید مسکن در نهاوند اشاره کرد و اظهار داشت: تا امروز بیش از ۳۴۰۰ نفر در شهرستان ثبت نام اولیه را انجام دادند که در مراحل بعدی این نفرات پالایش می شوند.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: با توجه به اینکه این طرح متقاضی محور است و کار بر اساس آورده متقاضی پیش می رود؛ در این طرح انتظار داریم دیگر دستگاه های خدمات رسان همکاری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تسهیلات ارائه شده به مساکن روستایی اشاره کرد و افزود: امسال ۱۶۰۲ فقره سهمیه مسکن روستایی برای شهرستان نهاوند در نظر گرفته شده است که تا امروز ۱۰۰۰ فقره تسهیلات به شهرستان ابلاغ شده است.

نثاری اظهار داشت: از این تعداد ۸۷۰ نفر معرفی به بانک عامل شده اند و خوشبختانه ۴۱۰ واحد پایان کار گرفته اند و تا امروز بیش از ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به این افراد پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن نهاوند در پایان گفت: از مهرماه سال گذشته تا امروز ۴۰۰ فقره تسهیلات بلاعوض جمعا به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان برای ساخت مسکن محرومین در نهاوند پرداخت شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش