سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20502

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: اروپا و آمریکایی ها در حال شیطنت هستند و ایران اسلامی موضع صریح خود را در این مذاکرات را بیان کردند و دشمنان به هر دری می زنند تا برای کشور مشکل تراشی کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: در مسئله جنگ، دفاع مقدس، منافقین، جهاد و شهادت و برجام، دشمن دارد با نظر خود روایت می کند و باید واقعیت ها و تحلیل های درست را روایت کنیم و این مسئله بسیار مهم است.

وی بیان داشت: اگر واقعیت را نگوییم دشمن می آید تحلیل خلاف واقع انجام می دهد و این وظیفه ما را سخت تر می کند.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: دشمن دروغ می‌گوید و برای دروغ های خود دلایل زیاد می آورد که در جهاد تبیین باید واقعیت ها را بگوییم و برای نسل جوان تبیین کنیم که در گذشته در بخش های مختلف در کجا بودیم و امروز در کجا هستیم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به مذاکرات وین اشاره کرد و گفت: اروپا و آمریکایی ها در حال شیطنت هستند و ایران اسلامی موضع صریح خود را در این مذاکرات را بیان کردند و دشمنان به هر دری می زنند تا برای کشور مشکل تراشی کنند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: آنها می خواهند تحریم ها را ادامه دهند و امتیازی ندهند و جدیدا نیز بحث حقوق بشر را پیش کشیده اند و هرکاری می کنند تا پیشرفت کشور را متوقف کنند.

وی در پایان اظهار داشت: هرچه آنها بیشتر توطئه کنند ما هم در مقابل، تهدید ها را به فرصت تبدیل می کنیم و دشمنان ۴۲ سال است که در حال طراحی هستند و این بار نیز شکست می خورند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش